باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - اکودا 007
تحلیل مدیرعامل از روندهای آینده

در تاریخ ۴ سپتامبر، اکودا فعالیت جهانی جذب نیرو برای پروژه "همکاری” ECODA E7 را آغاز کرد و از نخبگان خلاق سراسر جهان دعوت کرد تا در این رویداد فناوری که تجلی گر رویاها و شور و اشتیاق ‌است، شرکت کنند. در ادامه ، ECODA ، برنامه‌ای از پخش‌های زنده جهانی را برگزار خواهد کرد که در آن، شاون ژو، مدیرعامل بین المللی ECODA ، به تفسیر عمیق بینش‌های نوآورانه و فعالیت‌های همکاری مرتبط با این جذب، خواهد پرداخت و به‌طور رسمی این سفر خلاقانه را آغاز خواهد کرد.

از زمان تأسیس برند، ECODA اساس فلسفه ی "همکاری با کاربران" را پیش گرفته است. شاون ژو معتقد است که "نوآوری واقعی از طریق پیوند فرهنگ‌های گوناگون و متنوع شکل می‌گیرد." یک محصول عالی نه تنها از دیدگاه برند، بلکه از طریق خرد جمعی، ایده‌ها، اشتیاق و خلاقیت کاربران ساخته و متولد می‌شود. این یک سفر مشترک از همکاری است که در آن کاربران نقش کلیدی و حیاتی در شکل‌گیری و تکامل محصول ایفا می کنند.

از طریق پروژه ی همکاری ECODA E7، اکودا از تمامی کاربران دعوت می‌کند تا هم به عنوان شرکت‌کننده و هم به عنوان بهره‌بردار در این فرآیند همکاری داشته باشند. ۷۰۰ "مشاور همکاری محصول" که از سراسر جهان جذب شده‌اند، ایده‌های خلاقانه و دیدگاه های منحصر به فرد خود را در طراحی و توسعه ی آینده ECODA E7 گنجانده و در شکل‌گیری چشم‌انداز جدید سفر ،سهیم خواهند شد.

اکودا به‌طور مداوم در تلاش است تا نیازهای واقعی کاربران را شناسایی کرده و نقشه راه آینده ی حمل و نقل را بازطراحی کند و پیوندهای عمیق تری بین برند و جامعه ی خود ایجاد نماید.

 








شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها