باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - فاو J6
سیبا موتور اعلام کرد

 سیبا موتور فروش نقدی اعتباری، کشنده تک محور FAW J6P-460 این شرکت را از صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه آغاز می‌کند.

طرح فروش نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور که از فردا ۵ مهرماه آغاز می‌شود تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت. نکته قابل اهمیت در طرح فروش کشنده فاو، اختصاص بیمه بدنه یکساله به متقاضیان طرح ۶ ماهه و ۹ ماهه است.
مبلغ پیش‌پرداخت خرید نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460، به میزان ۶۰ درصد قیمت محصول و مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان در زمان ثبت‌نام تعیین شده است.
تسهیلاتی که برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است نیز مبلغ ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که نرخ سود تسهیلات مختلفی دارد.
نرخ سود تسهیلات خرید نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460 در روش پرداخت ۳، ۶ و ۹ ماهه به ترتیب، بدون سود برای پرداخت ۳ ماهه، ۱۲ درصد در پرداخت ۶ ماهه و ۱۸ درصد نیز برای پرداخت ۹ ماهه اعلام شده است.

سررسید چک‌ در روش بازپرداخت ۳ ماهه به تعداد یک فقره به تاریخ ۵ دی ماه سال جاری و مبلغ یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.
متقاضیان خرید ۶ و ۹ ماهه هم باید به ترتیب دو و سه فقره چک با سررسید سه ماهه صادر کنند که تاریخ چک‌ها در بازپرداخت ۶ ماهه، پنج دی سال جاری و پنج فروردین سال ۱۴۰۴ با مبلغ یک میلیارد و ۵۵ میلیون و ۸۱۴ تومان برای هر چک، تعیین شده است.

خریداران کشنده با بازپرداخت ۹ ماهه نیز باید سه فقره چک به تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۳، ۵ فروردین سال ۱۴۰۴ و ۵ تیرماه ۱۴۰۴ در وجه شرکت صادر کنند. مبلغ هر چک نیز ۷۳۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۴۲ تومان اعلام شده است. براساس این گزارش، زمان آغاز بازپرداخت اقساط از دی ماه سال جاری است.

متقاضیان خرید کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور می‌توانند سفارش خرید خود را در عاملیت‌های مجاز این شرکت ثبت کنند. همچنین برای دریافت مشخصات فنی کشنده تک محور FAW J6P-460 به وبسایت گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir مراجعه کنند.

 

طرح فروش نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور

AutomobileFa FAWJ6 sale 14030704

 









 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها