جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
کانسپت جدید سیتروئن C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی پاریس جلب توجه کرد
جمعه, 27 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار جدید سیتروئن
نسل دوم فولکس واگن تایرون با چیدمان سه ردیفه برای بازار جهانی معرفی شد
پنج شنبه, 26 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
برادر بزرگ‌تر تیگوان
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - تحویل سهند
پارس‌ خودرو خبر داد

 مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌ خودرو گفت: تاکنون بیش از 3400 دستگاه خودرو سهند در موعد مقرر تحویل مشتریان شده است.

سیدداود زمانی با اشاره به تحویل به‌موقع خودرو سهند از مردادماه امسال تاکنون، افزود: در ابتدای هر ماه تمامی دعوتنامه‌های مرتبط با ماه جاری در شرکت پارس‌ خودرو صادر می‌شود تا فرایند تحویل نهایی خودرو در زمان مقرر صورت پذیرد.

وی افزود: هیچ‌گونه نارضایتی و یا تأخیر از بابت تحویل خودرو سهند وجود ندارد و این شرکت، محصول جدید خود را در زمان وعده داده شده به مشتریان تحویل می‌دهد.

به گفته زمانی، به‌دلیل افزایش کیفیت محصولات تولیدی در گروه سایپا و شرکت پارس‌ خودرو در سال جاری، پرونده‌های مرتبط با بررسی ویژه مشتریان کاهش یافته که بیانگر بهبود در رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت است.

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌ خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: باتوجه به برنامه گروه سایپا و شرکت پارس خودرو برای تولید و عرضه سهند G و سهند اتوماتیک، محصول P90 و همچنین دو محصول به‌صورت وارداتی، برنامه فروش این خودروها در دست طراحی و تدوین نهایی است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سه‌ماهه پایانی امسال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: از ابتدای امسال شرکت پارس‌ خودرو در یک برنامه گسترده و باوجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، برنامه جدیدی را باهدف تنوع سبد محصولات خود به‌اجرا درآورده است.

زمانی در پایان گفت: روش‌های متنوع فروش را متناسب با زمان عرضه محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم سبد جدید محصولات گروه سایپا و شرکت پارس‌ خودرو را به مشتریان و خریداران معرفی کنیم.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها