کیا اسپورتیج 2024 به ایران آمد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
رونمایی توسط کوشا خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
KMC CR6 سدان جدید کرمان موتور
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403 به نمایش درآمد
 KMC SR5 جدیدترین کراس‌اوور کرمان موتور معرفی شد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
مشخصات فنی تیگو 7 اسپرت منتشر شد
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
لندروور چینی در راه بازار 
سدان برقی چری فالوین A9 معرفی شد
یکشنبه, 25 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین سدان از سری فالوین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - پرشیا خودرو
در نمایندگی کد ۱۲۱ پرشیا خودرو لواسان

 گردهمایی خودروهای کلاسیک در نمایندگی کد ۱۲۱ پرشیا خودرو لواسان برگزار می شود

در روز جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳، گردهمایی خودروهای کلاسیک ب ام و در نمایندگی پرشیاخودرو کد ۱۲۱ لواسان برگزار خواهد شد. این رویداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۰۰ در آدرس لواسان، بلوار امام خمینی به سمت تهران، بعد از اسکای سنتر، نبش کوچه سایه برگزار می‌شود.

این دورهمی فرصتی است برای علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک ب ام و تا بتوانند با یکدیگر دیدار کنند، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از نزدیک با مدل‌های مختلف این برند آشنا شوند. ب ام و به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی، همواره طرفداران زیادی داشته و این رویداد به عنوان یک دورهمی کوچک برای عاشقان این برند در نظر گرفته شده است.

در این گردهمایی، مجموعه‌ای از خودروهای کلاسیک ب ام و به نمایش گذاشته خواهد شد که شامل مدل‌های خاص این برند است. این خودروها نه تنها نشان‌دهنده‌ی طراحی و مهندسی برتر ب ام و هستند، بلکه نمایانگر تاریخچه غنی و فرهنگ خودروسازی آلمان نیز می‌باشند.

این رویداد به عنوان یک پلتفرم برای تبادل نظر و ایجاد ارتباطات جدید میان علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک ب ام و عمل خواهد کرد.

شرکت در این دورهمی برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد، لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. پرشیاخودرو به عنوان عرضه کننده خودروهای ب ام و در ایران، همواره در تلاش است تا با برگزاری اینگونه رویدادها، ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان و علاقه‌مندان به خودروهای این برند برقرار کند.

در نهایت، این گردهمایی فرصتی است تا عشق به خودروهای کلاسیک و فرهنگ خودروسازی را گرامی بداریم و از زیبایی‌های این صنعت لذت ببریم. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این رویداد شرکت کنند و از نزدیک با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها