پیکاپ چری پیش از رونمایی رسمی رویت شد
پنج شنبه, 03 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین پیکاپ چری
تصاویر جدید جیلی کابوی آفرودی منتشر شد
پنج شنبه, 03 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
گاوچران جیلی
جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - جیلی کابوی
گاوچران جیلی

 جیلی کابوی، کراس‌اوور کامپکت جدید شرکت جیلی، با طراحی خاص و مدرن برای علاقه‌مندان به آفرود رونمایی شد.

جیلی کابوی با ظاهری جعبه‌ای و امکانات آفرودی، توجه علاقه‌مندان به سفرهای خارج از جاده را به خود جلب کرده است. جلوپنجره بزرگ و سه‌بعدی، گلگیرهای پهن، و باربند سقفی برای حمل تجهیزات آفرود از جمله ویژگی‌های برجسته این مدل هستند. همچنین، کوله‌پشتی جادویی که به درب صندوق عقب متصل شده، و جعبه‌ابزار چندمنظوره در ستون عقب، کاربردی بودن این خودرو را برای شرایط دشوار و ماجراجویانه به رخ می‌کشند.

مشخصات ظاهری جیلی کابوی 

در طراحی خارجی، چراغ‌های جلو با الگوی شبکه‌ای سه‌قسمتی و جلوپنجره بزرگ، حس قدرت و استحکام را به این خودرو بخشیده‌اند. دستگیره‌های اضافه‌شده روی کاپوت نیز به نمای کلی خودرو حالت ماجراجویانه‌ای داده‌اند. جیلی کابوی با بدنه‌ای دو رنگ در چهار ترکیب رنگ عرضه می‌شود که همگی با دستگیره‌ها، آینه‌ها و لوگوهای مشکی هماهنگ شده‌اند تا ظاهر آفرودی خودرو بیشتر نمایان شود.

در نمای جانبی، فرم جعبه‌ای این خودرو همراه با چرخ‌ها و رکاب‌های کناری مشکی، حس استحکام و آمادگی برای عبور از مسیرهای سخت را تقویت کرده است. باربند سقفی بزرگ آن نیز فضای بیشتری برای حمل تجهیزات فراهم می‌کند و می‌تواند تا ۵۰ کیلوگرم بار را تحمل کند.

در قسمت عقب، کوله‌پشتی جادویی مخصوص سفرهای ماجراجویانه، با قابلیت ذخیره وسایل خیس مانند چکمه‌ و چتر، طراحی شده است. چراغ‌های عقب دو‌تکه و برف‌پاک‌کن مخفی نیز جلوه‌ای مدرن به این قسمت داده‌اند.

 

مشخصات فنی جیلی کابوی

از نظر ابعاد، این خودرو با طول ۴۴۴۲ میلی‌متر، عرض ۱۸۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۷۰ میلی‌متر طراحی شده و فاصله بین دو محور آن ۲۶۴۰ میلی‌متر است. جیلی کابوی به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر مجهز شده که به راحتی از پس مسیرهای دشوار برمی‌آید.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها