باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - نتا S
عرضه در دو نوع پیشرانه برقی

 برند نتا از خودروسازی هوزون اتو، تصاویر رسمی از استیشن واگن آینده خود، نتا S، که با نام رسمی نتا S هانتینگ ادیشن نیز شناخته می‌شود، منتشر کرد. این خودرو پس از عرضه در دو نسخه تمام الکتریکی (EV) و برد گسترده (EREV) در دسترس خواهد بود.

 

مشخصات ظاهری نتا اس 

نتا S دارای ۴۹۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۸۰ میلی‌متر عرض و ۱۴۸۰ میلی‌متر ارتفاع با فاصله محوری ۲۹۸۰ میلی‌متر بوده و فاصله آن از زمین ۱۳۳ میلی‌متر است. این خودرو روی رینگ‌های ۲۰ اینچی به شکل گلبرگ با کالیپرهای قرمز سوار شده است.

از عناصر طراحی قابل توجه در نتا S می‌توان به نمای جلویی بسته، دستگیره‌های مخفی درها، سقف پانوراما با عایق حرارتی و قابلیت ایزوله‌سازی ۹۹.۹ درصدی اشعه ماوراء بنفش و ۸۷.۵ درصدی حرارت و سنسور لیدار سقفی اشاره کرد که نشان‌دهنده قابلیت‌های کمک رانندگی هوشمند است.

در داخل کابین نتا S، صندلی‌های عقب را می‌توان به صورت تخت تا کرد و همراه با صندوق عقب یک تخت خواب ایجاد کرد. صندوق عقب ۵۹۳ لیتری دو طبقه را می‌توان پس از تا شدن صندلی‌های عقب به ۱۲۹۵ لیتر گسترش داد. با توجه به تصاویر، سقف خودرو می‌تواند قابلیت جاسازی وسایلی مانند جعبه‌های ذخیره‌سازی، دوچرخه و چادر کمپینگ را در خود جای دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود کابین به یخچال ۶.۵ لیتری، صفحه نمایش مرکزی ۱۷.۶ اینچی و گرمکن، تهویه و ماساژور صندلی‌های جلو مجهز باشد.

 

AutomobileFarsi Neta S 2 14030522

 

مشخصات فنی نتا S 

با استناد به اطلاعات اعلام شده، نسخه برد گسترده نتا S به یک موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۹۴ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با خروجی ۲۶۸ اسب بخار مجهز است. باتری در دو نوع با ظرفیت‌های ۳۱.۷۱ کیلووات ساعتی و ۴۳.۸۸ کیلووات ساعتی با برد خالص الکتریکی ۱۲۵ کیلومتر، ۱۳۰ کیلومتر و ۱۸۵ کیلومتر (با فرض شرایط CLTC) در دسترس است.
نسخه تمام الکتریکی نتا S در دو نوع دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک موجود است. نوع دیفرانسیل جلو مجهز به موتور الکتریکی 268 اسب بخاری و نوع چهار چرخ محرک مجهز به موتورهای الکتریکی 228 اسب بخاری جلو و 268 اسب بخاری عقب است. حداکثر سرعت نتا اس ۱۸۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

همانطور که در کنفرانس عرضه نتا L در ماه ژوئن اعلام شد، معرفی رسمی نتا S برای آگوست و تحویل آن برای سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

 

AutomobileFarsi Neta S 3 14030522


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها