کیا پراید برقی با 107 اسب بخار قدرت معرفی شد
سه شنبه, 17 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
به مناسبت تولد 80 سالگی کیا 
تویوتا کمری 2025 به ایران رسید + مشخصات فنی و عکس
دوشنبه, 16 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
رونمایی از سه مدل تویوتا توسط اتوخسروانی
 آلفارومئو ۳۳ ناواجو شاهکار برتونه در دهه‌ی ۷۰ میلادی
دوشنبه, 16 مهر 1403
امیررضا اسماعیلی
دوران طلایی کانسپت‌های ایتالیایی
قیمت و اولین شرایط فروش سدان ایگل کرمان موتور اعلام شد
دوشنبه, 16 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
سدان اختصاصی کرمان موتور
رونمایی از خودروهای جدید پلیس ایران
یکشنبه, 15 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
به مناسبت هفته نیروی انتظامی
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - موسو گرند خان
 اولین پیکاپ کره‌ای در ایران

 پیش فروش جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا از صبح روز ۱۷ مهرماه به مدت سه روز تا ۱۹ مهرماه آغاز شد.

خودروسازی ایلیا در راستای تکمیل سبد محصولات این شرکت و همچنین برنامه ریزی عرضه خودروی موسو گرند خان به بازار به زودی شاهد رقابت ویژه‌ای با سایر محصولات موجود در بازار  خواهد بود. شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط پیش فروش خودروی موسو گرند خان را با قیمت قطعی و شرایط پرداخت به صورت سه مرحله شامل پیش پرداخت، مرحله دوم طی چک 45 روزه و مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه در نظر گرفته است.

موسو گرند خان یکی از پیکاپ‌های محبوب کره‌ای است که برای اولین بار توسط صنایع خودروسازی ایلیا در شهریورماه ۱۴۰۳ به بازار معرفی شد. قرار است محصول جدید خودروسازی ایلیا با شرط تحویل ۹۰ روزه و در شش رنگ متنوع با مدل ۱۴۰۳ و گارانتی ۵ ساله ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر به مشتریان عرضه شود. پیش فروش مرحله اول  پیکاپ موسو گرند خان در مدت زمان محدود و به صورت مستقیم (دریافت فرم رزرو) تنها از طریق وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا امکان پذیر است.

صنایع خودرو سازی ایلیا، شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسو خان در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ را با قیمت قطعی و مصوب 3 میلیارد و 190 میلیون تومان و پیش پرداخت یک میلیارد و 540 میلیون تومان آغاز خواهد کرد که در مرحله دوم پرداخت مشتریان باید طی ۴۵ روز یک فقره چک 900 میلیون تومانی را هم پرداخت کنند. سود مشارکت سالانه در این طرح ۱۸ و سود تاخیر سالانه ۱۹ درصد و سود انصراف سالانه از این طرح ۱۵ درصد خواهد بود و خودرو ظرف مدت ۹۰ روز کاری تحویل خریداران خواهد شد. همچنین خریداران می‌توانند رنگ بندی‌ جذاب مشکی، سفید، بژ، خاکستری، سبز و قرمز را برای پیکاپ موسو خان در نظر داشته باشند.

 

اولین طرح فروش و قیمت پیکاپ موسو گرند خان

AutomobileFa Musso Grand Sale 14030717

 

مشخصات فنی پیکاپ موسو گرند خان

پیکاپ سانگ‌ یانگ موسو خان از یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با سیستم توربوشارژر و اینترکولر بهره می‌برد که دارای حجم 2 لیتر است. این موتور توانایی تولید 222 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته در نسخه‌های دو دیفرانسیل به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. همچنین، این خودرو به سیستم قفل دیفرانسیل نیز مجهز است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط شرکت سازنده، این پیکاپ که وزنی معادل 2190 کیلوگرم دارد، می‌تواند در حدود 12 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی 11.6 لیتر در هر 100 کیلومتر گزارش شده و ظرفیت باک آن 75 لیتر است. همچنین، فضای بار این پیکاپ کره‌ای 1262 لیتر ظرفیت دارد و می‌تواند تا 3 تن بار را یدک بکشد. سیستم کنترل نوسان تریلر نیز به‌منظور آسان‌تر کردن این فرآیند در این خودرو تعبیه شده است.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها