جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
کانسپت جدید سیتروئن C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی پاریس جلب توجه کرد
جمعه, 27 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار جدید سیتروئن
نسل دوم فولکس واگن تایرون با چیدمان سه ردیفه برای بازار جهانی معرفی شد
پنج شنبه, 26 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
برادر بزرگ‌تر تیگوان
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - ام جی GT
ویژه مهر 1403

 قیمت نهایی ام جی 5 و ام جی GT توسط فردا موتورز اعلام شد.

شرکت فردا موتورز، نماینده رسمی محصولات MG در ایران با فرا رسیدن زمان تکمیل وجه و تحویل خودرو، قیمت نهایی دو مدل وارداتی ام جی 5 و ام جی GT را با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. بر این اساس، قیمت نهایی ام جی 5 معادل یک میلیارد و 630 میلیون تومان و ام جی GT معادل یک میلیارد و 980 میلیون تومان اعلام شده است.

 

مشخصات ام جی GT

ام جی GT مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با توان ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر است که از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت خودرو ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۸.۵ ثانیه است. امکانات داخلی شامل نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سانروف برقی و تودوزی چرمی است. از تجهیزات ایمنی می‌توان به ترمزهای ABS، کنترل پایداری ESP، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل اشاره کرد.

 

مشخصات ام جی 5

ام جی ۵ یک سدان خانوادگی با ترکیبی از امکانات فنی و رفاهی است که تجربه رانندگی نرم، اقتصادی و هوشمند را به ارمغان می‌آورد. این خودرو مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر است که در کنار گیربکس اتوماتیک CVT و دو حالت اسپرت و تیپ ترونیک، عملکردی متناسب با نیازهای روزمره و هیجان رانندگی اسپرت را فراهم می‌کند. سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VTi-TECH) به کاهش مصرف سوخت و بهبود کشش موتور از دورهای پایین کمک می‌کند. این خودرو با مصرف سوخت حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، تجربه رانندگی راحت و بدون وقفه در تغییر دنده را ارائه می‌دهد و با سیستم‌های هوشمند کنترل موتور و گیربکس، عملکرد بهینه و دوام بالا را تضمین می‌کند.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها