جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
کانسپت جدید سیتروئن C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی پاریس جلب توجه کرد
جمعه, 27 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار جدید سیتروئن
نسل دوم فولکس واگن تایرون با چیدمان سه ردیفه برای بازار جهانی معرفی شد
پنج شنبه, 26 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
برادر بزرگ‌تر تیگوان
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - لامبورگینی رووئلتو
رقیب قوی‌ترین ابرخودرهای الکتریکی

 تیونر آمریکایی به نام آندرگراند ریسینگ، ابرخودروی لامبورگینی رووئولتو را با نصب دو توربوشارژر به قدرت 2000 اسب بخار رساند.

این شرکت مستقر در ایالت کارولینای شمالی، بیش از ده سال است که پکیج‌های توربوشارژر دوقلو برای مدل‌های برتر لامبورگینی تولید می‌کند. جدیدترین پروژه آن‌ها، لامبورگینی رووئلتو است که به عنوان نخستین نمونه در دنیا، به دو توربوشارژر قدرتمند متصل شده است.

کار روی نسخه تقویت شده لامبورگینی رووئلتو همچنان در حال انجام است ولی شرکت تعدادی عکس از این ابتکار منتشر کرده است. این خودرو از دو توربوشارژر با طراحی خاصی بهره‌مند می‌شود و همچنین موتور آن به‌طور کامل ارتقا خواهد یافت. هنوز لیست کاملی از ارتقاهای موتور اعلام نشده است، اما این تغییرات برای این است که موتور V12 بتواند به‌طور ایمن قدرت بیشتری تولید کند.

در کنار توربوشارژرها، یک سیستم اگزوز سفارشی نیز نصب خواهد شد و نرم‌افزارها توسط سیستم مدیریت موتور JRR M1 کنترل می‌شوند. آندرگراند ریسینگ اعلام کرده که قدرت این خودرو به ۲۰۰۰ اسب بخار خواهد رسید که ۹۹۹ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد لامبورگینی رووئلتو است.

 

AutomobileFa Lamborghini Revuelto 2 14030728

 

هرچند هنوز مشخص نیست که موتور V12 تقویت شده چه مقدار گشتاور تولید خواهد کرد، اما مطمئناً بیشتر از ۷۲۵ نیوتن‌متر در موتور استاندارد خواهد بود. با دو توربوشارژر و سه موتور الکتریکی که رووئلتو به صورت کارخانه‌ای دارد، این خودرو به یک هیولا تبدیل خواهد شد و احتمالاً می‌تواند با ابرخودروهای الکتریکی نزدیک به ۲۰۰۰ اسب بخار در مسابقات رقابت کند.


این اولین بار نیست که آندرگراند ریسینگ بر روی یک موتور V12 لامبورگینی کار می‌کند. آن‌ها پکیج‌های توربوشارژر دوقلو را برای مدل‌های مورسیه لاگو و آونتادور نیز ارائه می‌دهند که دومی می‌تواند تا ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

با این پروژه، لامبورگینی رووئلتو به بالاترین سطح قدرت و عملکرد خود خواهد رسید و تجربه‌ای متفاوت را برای علاقه‌مندان به سرعت فراهم می‌کند.

 

AutomobileFa Lamborghini Revuelto 5 14030728

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها