جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
کانسپت جدید سیتروئن C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی پاریس جلب توجه کرد
جمعه, 27 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار جدید سیتروئن
نسل دوم فولکس واگن تایرون با چیدمان سه ردیفه برای بازار جهانی معرفی شد
پنج شنبه, 26 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
برادر بزرگ‌تر تیگوان
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - لامبورگینی رووئلتو
مدیر فنی لامبورگینی خبر داد

 با اینکه بسیاری انتظار دارند صنعت خودرو در نهایت به‌طور کامل به سمت خودروهای الکتریکی برود، کندی در پذیرش خودروهای الکتریکی جدید به این معناست که خودروهای با موتور احتراق داخلی (ICE) بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد همچنان عرضه خواهند شد.

این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به خودرو، به‌ویژه طرفداران لامبورگینی است. پس از معرفی مدل‌های «رووئلتو»، «تمراریو» و «اوروس SE»، لامبورگینی اکنون سه مدل هیبریدی دارد که همگی همچنان از موتورهای پرقدرت و بزرگ استفاده می‌کنند. این موتورها به نماد لامبورگینی تبدیل شده‌اند. مدیر فنی لامبورگینی، در مصاحبه‌ای تأیید کرد که این موتورها به این زودی‌ها کنار گذاشته نخواهند شد و گفت که اکنون زمان مناسبی برای تولید ابرخودروی الکتریکی نیست. او به «Motor1» گفت: «در حال حاضر زمان مناسبی برای [خودروی الکتریکی] نیست، حداقل برای یک ابرخودرو.» او اضافه کرد: «خودروهای الکتریکی زیادی در بازار دیده‌اید که واقعاً موفق نبوده‌اند.» از خط تولید کنونی لامبورگینی ابراز رضایت کرد، اما تأیید کرد که این شرکت در نهایت به سمت تولید خودروهای الکتریکی خواهد رفت. او گفت: «من از خط تولید فعلی بسیار راضی‌ام، چون با یک خط تولید هیبریدی می‌توانیم تا دهه آینده ادامه دهیم. اما معتقدم لامبورگینی باید به سمت تحول [به سمت قدرت الکتریکی] برود، چون تغییر ذهنیت‌ها تنها مسئله زمان است.»

اولین خودروی الکتریکی لامبورگینی با الهام از کانسپت «Lanzador» قرار است در سال ۲۰۲۸ عرضه شود. هنوز جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست، اما مدیر فنی لامبورگینی می‌گوید که این شرکت سخت در تلاش است تا مطمئن شود این خودرو همان هیجان و جذابیتی را که مشتریان از مدل‌های این برند انتظار دارند، ارائه دهد. او گفت: «مطمئن باشید زمانی که اولین لامبورگینی الکتریکی را عرضه کنیم، ویژگی‌های برند را با دقت مدیریت خواهیم کرد. ما قصد نداریم یک خودروی الکتریکی استاندارد با قدرت یک مگاوات عرضه کنیم. چنین نیست. باید تفاوتی وجود داشته باشد.»

 






شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها