کیا اسپورتیج 2024 به ایران آمد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
رونمایی توسط کوشا خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
KMC CR6 سدان جدید کرمان موتور
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403 به نمایش درآمد
 KMC SR5 جدیدترین کراس‌اوور کرمان موتور معرفی شد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
مشخصات فنی تیگو 7 اسپرت منتشر شد
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
لندروور چینی در راه بازار 
سدان برقی چری فالوین A9 معرفی شد
یکشنبه, 25 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین سدان از سری فالوین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - هوندا آکورد
عرضه توسط آذریوردسال

نسل جدید سدان لوکس هوندا آکورد با پیشرانه هیبریدی توسط شرکت آذریوردسال در سامانه جانبازان عرضه می‌شود.

هوندا آکورد یکی از خودروهای سدان محبوب و شناخته شده در سراسر جهان است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. این خودرو با طراحی زیبا، سواری نرم، پیشرانه‌های قدرتمند و ایمنی بالا، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو ایران پیدا کند.

هوندا آکورد برای اولین بار در دهه 1980 به ایران وارد شد و به سرعت به یکی از خودروهای محبوب ایران تبدیل شد. با گذشت زمان، نسل‌های مختلف آکورد با تغییرات ظاهری و فنی وارد بازار ایران شدند و همچنان به محبوبیت خود افزودند.

هوندا آکورد در حال حاضر در نسل یازدهم خود قرار دارد که در سال 2023 معرفی شده و تحولی قابل توجه در طراحی و عملکرد تجربه کرده است. این خودرو با ترکیبی جذاب از ظاهری مدرن، کابینی لوکس و فناوری‌های پیشرفته، توانسته است نظر بسیاری از علاقه‌مندان به سدان‌های خانوادگی را به خود جلب کند. 

 

مشخصات ظاهری هوندا آکورد

هوندا آکورد جدید، خودرویی با ابعاد بزرگ و طراحی خاص خود، نظر همه را به خود جلب می کند. خطوط موازی بدنه و طراحی فست‌بک سقف، زیبایی خاصی به این خودرو می بخشد. رینگ های آلومینیومی 18 اینچی در رنگ های مختلف و چراغ های جلو و عقب ال ای دی کشیده و عریض، این خودرو را لوکس تر از همیشه نشان می دهد. سرتاسر کابین هوندا آکورد با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است تا حس و تجربه بی‌نظیری برای سرنشینان ارائه دهد. صندلی‌های این خودرو از جنس چرم بوده و دارای بهترین طراحی جهت آسایش سرنشینان است. ابعاد هوندا آکورد شامل طول 4980 میلی‌متر، عرض 1862 میلی‌متر و ارتفاع 1449 میلی‌متر است. همچنین هوندا آکورد وزنی معادل 1798 کیلوگرم دارد و فضای صندوق عقب جاداری برابر با 430 لیتر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

 

مشخصات فنی هوندا آکورد

قوای محرکه هیبریدی هوندا آکورد ترکیبی از موتور بنزینی و الکتریکی است که موتور بنزینی 141 اسب بخار قدرت و 182 نیوتن متر گشتاور و موتور الکتریکی 181 اسب بخار قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این ترکیب به آکورد اجازه می‌دهد تا در 6.5 ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی معادل 174 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

سیستم تعلیق مستقل عقب از نوع چند اتصالی (مولتی لینک) و جلو از نوع مک فرسون، سواری نرم و پایداری فوق‌العاده‌ای را برای این خودرو به ارمغان آورده است. گیربکس پیوسته متغیر الکترونیکی (E-CVT) نیز با انتقال قدرت نرم و بی‌صدا قدرت را به محور جلو منتقل می‌کند. ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب، کنترل مطمئن خودرو را در هر شرایطی تضمین می‌کنند. سیستم سوخت‌رسانی پیشرفته PGM-FI به کار رفته در این خودرو، مصرف سوخت را بهینه کرده و میزان آلایندگی آن را کاهش داده است.

 

امکانات ایمنی و رفاهی هوندا آکورد

• کاهش نویز ANC
• تشخیص چهره، سانروف پانوراما
• سرد کن صندلی های جلو
• گرمکن صندلی های جلو و عقب
• رادارهای رانندگی
• ۱۰ عدد کیسه هوا 
• ترمز پارک الکترونیک
• اتوهولد
• آینه الکتروکرومیک
• نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی
• کلاستر دیجیتال ۱۰.۳ اینچی
• سه حالت رانندگی اسپرت ، نرمال و اکونومی

 

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها