پیکاپ چری پیش از رونمایی رسمی رویت شد
پنج شنبه, 03 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین پیکاپ چری
تصاویر جدید جیلی کابوی آفرودی منتشر شد
پنج شنبه, 03 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
گاوچران جیلی
جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - جیلی بین یوئه L
نسخه لوکس خانواده بین‌ یوئه

 جیلی به تازگی تصاویر رسمی کراس‌اوور کامپکت بین‌ یوئه L، را منتشر کرده است که قرار است در ماه نوامبر روانه بازار شود. این مدل که به‌عنوان نسخه لوکس خانواده بین‌ یوئه شناخته می‌شود، در مقایسه با مدل‌های پیشین، تغییرات قابل‌توجهی در طراحی، فناوری و راحتی به همراه دارد.

 

مشخصات ظاهری جیلی بین‌ یوئه L

 در بخش طراحی، بین‌ یوئه L با چهره‌ای مدرن و اسپرت ظاهر شده است. جلوپنجره جدید با الگوی ستاره‌ای، اسپویلر عقب مسابقه‌ای و ترکیب رنگی دوگانه، جلوه‌ای پویا به خودرو بخشیده است. همچنین، رینگ‌های ۱۸ اینچی و کالیپرهای قرمز ترمز، حس اسپرت بودن آن را تقویت کرده‌اند.

فضای داخلی این خودرو با دو ترکیب رنگ مشکی-زرد و سفید-آبی ارائه می‌شود تا با سلیقه‌های مختلف هماهنگ باشد. صفحه نمایش مرکزی بزرگ ۱۴.۶ اینچی و سیستم هوشمند جدید با قابلیت شخصی‌سازی بالا، از ویژگی‌های برجسته کابین هستند. از دیگر امکانات می‌توان به سانروف پانوراما، صندلی‌های جلو با تنظیمات برقی و گرم‌کن، و سیستم تصویربرداری ۵۴۰ درجه اشاره کرد که رانندگی را راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

 

مشخصات فنی جیلی بین‌ یوئه L

از نظر ایمنی و فناوری، بین‌ یوئه L به سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته‌ای مانند ناوبری هوشمند، سیستم حفظ مسیر و تشخیص علائم جاده مجهز است. در بخش فنی نیز، این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت 178 اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد که با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه جدید ترکیب شده است. این ترکیب به بین‌ یوئه L امکان می‌دهد تا در ۷.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و مصرف سوخت آن نیز بهینه شده و ۶.۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها