از میکسر بتن شک موتو تا خدمات پس از فروش 24 ساعته با آرین دیزل
پنج شنبه, 07 تیر 1403
مرصاد آقابابارنگرز

دو کشنده پرمیوم و اقتصادی در سبد محصولات شک موتو

بازگشت کارمانیا با معرفی کامیون کشنده XT
شنبه, 02 تیر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
اولین محصول تجاری گروه کرمان
چری تیگو ۹ ۲۰۲۴ در ۵ نسخه متنوع عرضه شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
بدون تغییرات ظاهری عمده
ب ام و X3 ۲۰۲۵ به همراه تغییرات گسترده معرفی شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
با نمای بیرونی جسورانه و کابین جسورانه تر
رونمایی از فونیکس FX الکتریکی در نمایشگاه شیراز
چهارشنبه, 23 خرداد 1403
مصطفی محدث
ارمغان تازه مدیران خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - چری TJ-1
تنها چهارچرخ محرک در بازه قیمتی  14.500 دلار

 

عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید متعلق به جدیدترین کراس‌اوور چری با کد کارخانه TJ-1 است. چری برای انتخاب نام برای این خودرو دست به دامان مردم شده و انتظار می‌رود اواخر ماه جولای این کراس‌اوور را به بازار عرضه کند. این کراس‌اوور تنها گزینه چهارچرخ محرک در بازه قیمتی 14.500 دلار به حساب می‌آید.


طراحی خارجی چری TJ-1 با محصولات فعلی چری تفاوت دارد و برخلاف دیگر نمونه‌ها از جلوپنجره مستطیلی صاف با تزئینات کرومی همراه با ترند اسپلیت هدلایت بهره می‌برد که طرح ماتریسی دارد. نمای جانبی چری TJ-1 به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده و تنها پف گلگیر‌های عقب که به واسطه شبرنگ روی سپر ایجاد شده، سقف معلق و دستگیره‌های مخفی این بخش را از سادگی خارج می‌کند. نمای عقب شباهتی به فونیکس FX دارد و از دو خروجی اگزوز فیک بهره می‌برد. ابعاد این خودرو برابر با 4515، 1865، 1680 و فاصله بین دو محور 2675 میلی‌متر است که فضای خوبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

 


کابین چری TJ-1 نیز مانند طراحی خارجی کاملا متفاوت طراحی شده و تنها در دو رنگ سفید و سیاه با حداقل دکمه فیزیکی، نمایشگر عمودی 14.8 اینچ، هدآپ دیسپلی، پد شارژ وایرلس به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی از Qualcomm 8155 استفاده می‌کند و از قابلیت Fota، تشخیص چهره، سیستم کمک رانندگی سطح دو بهره می‌برد. دیگر امکانات چری TJ-1 شامل فرمان چرمی، صندلی جیر، گرمکن و سردکن صندلی، ماساژور و سیستم صوتی Sony می‌شود.


انتظار می‌رود چری این نمونه را با دو نوع قوای محرکه به بازار عرضه کند. اولین نمونه چری TJ-1 دارای پیشرانه 1.6 لیتر توربو است که با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود و دومین نسخه از نوع پلاگین هایبرید با پیشرانه 1.5 لیتر توربو و سیستم 4WD خواهد بود که در حالت تمام برقی با یکبار شارژ تنها 100 کیلومتر برد مسافت دارد. در صورتی که باک و باطری شاسی بلند چری پُر باشد، TJ-1 می‌تواند مسافت 1200 کیلومتر را طی کند.

 

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها