از میکسر بتن شک موتو تا خدمات پس از فروش 24 ساعته با آرین دیزل
پنج شنبه, 07 تیر 1403
مرصاد آقابابارنگرز

دو کشنده پرمیوم و اقتصادی در سبد محصولات شک موتو

چری تیگو ۹ ۲۰۲۴ در ۵ نسخه متنوع عرضه شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
بدون تغییرات ظاهری عمده
ب ام و X3 ۲۰۲۵ به همراه تغییرات گسترده معرفی شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
با نمای بیرونی جسورانه و کابین جسورانه تر
رونمایی از فونیکس FX الکتریکی در نمایشگاه شیراز
چهارشنبه, 23 خرداد 1403
مصطفی محدث
ارمغان تازه مدیران خودرو
ام جی GT با صفر ستاره ایمنی به ایران آمد
سه شنبه, 22 خرداد 1403
ارشیا عباسی
جای خالی ایمنی در محصولات وارداتی خودروسازی فردا
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - تیگو 8 پرو مکس
موفقیت های ادامه دار چری در سطح جهانی

چری استرالیا اعلام کرد که مدل تیگو ۸ پرو مکس موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه ANCAP در آخرین دور ارزیابی شده است. مدل تیگو ۸ پرو مکس این ماه عرضه شد و قبل از آن نیز دیگر محصولات گروه چری یعنی اومودا ۵ و تیگو ۷ پرو نیز موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از این موسسه شده بودند.

رتبه ایمنی ۵ ستاره ANCAP مهر تاییدی بر تعهد چری به برتری در ایمنی خودروها است و با برجسته کردن طراحی جامع ایمنی‌محور، میزان دغدغه این برند به سلامتی مسافران و صاحبان محصولات گروه را نشان می‌دهد.

تیگو ۸ پرو مکس بر اساس آزمایش‌های انجام شده بر روی چری تیگو ۷ پرو و سایر اطلاعات فنی اضافی ارائه شده به ANCAP، امتیاز ۸۸ درصد برای حفاظت از سرنشینان بالغ، ۸۷ درصد حفاظت از سرنشینان کودک، ۷۹ درصد حفاظت از کاربران آسیب‌پذیر جاده و ۸۶ درصد سیستم‌های کمک‌رسان ایمنی را کسب کرده است.

لوکاس هریس، مدیر اجرایی چری موتور استرالیا درباره این دستاورد مهم و تحسین‌برانگیز می‌گوید: «ما از دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه معتبر ANCAP برای تیگو ۸ پرو مکس بسیار خوشحالیم. چری تیگو ۸ نماد تعهد عمیق ما به ایمنی است و توانایی فنی چری در دوران خودروهای هوشمند را نشان می‌دهد. این دستاورد نشان‌دهنده تعهد پایدار ما به ارائه خودروهایی است که به سخت‌ترین استانداردهای ایمنی پایبند هستند و اطمینان و آرامش خاطر را برای مشتریان ما به ارمغان می‌آورند.»

تیگو ۸ پرو مکس ۷ سرنشین پس از مدل تیگو ۷ پرو که سال گذشته به بازار آمد، دومین مدل از خانواده تیگو است که در استرالیا عرضه می‌شود. تیگو ۸ پرو مکس در سه نسخه لوکس با نام‌های Urban، Elite و Ultimate عرضه می‌شود و گستره وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع و جذاب را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. نسخه پایه Urban با قیمت ابتدایی ۴۱ هزار و ۹۹۰ دلار استرالیا (تقریبا برابر با ۲۷ هزار و ۹۰۰ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها