کیا اسپورتیج 2024 به ایران آمد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
رونمایی توسط کوشا خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
KMC CR6 سدان جدید کرمان موتور
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403 به نمایش درآمد
 KMC SR5 جدیدترین کراس‌اوور کرمان موتور معرفی شد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
مشخصات فنی تیگو 7 اسپرت منتشر شد
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
لندروور چینی در راه بازار 
سدان برقی چری فالوین A9 معرفی شد
یکشنبه, 25 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین سدان از سری فالوین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - چری فالوین T11
بزرگترین شاسی بلند چری

 رسانه‌های چینی گمان می‌کنند که چری فالوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو در اواخر این ماه عرضه خواهد شد. طبق گزارشات طراحی بیرونی فالوین T11 نهایی شده است و ابعاد خودرو نیز منتشر شده است. چری فالوین T11 یک شاسی‌بلند پرچم‌دار برای برند چری خواهد بود. چری اولین بار در مراسم "شب انرژی جدید چری فالوین" در سال ۲۰۲۳، یک نمونه کانسپت از T11 را به نمایش گذاشت.

 

مشخصات چری فالوین T11

گزارش شده است که فالوین T11 ابعادی معادل ۵۱۹۰، ۱۹۹۵، ۱۸۰۰ میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع) و فاصله بین دو محور ۳۱۰۰ میلی‌متر خواهد داشت. این تاکنون بزرگترین شاسی‌بلند تولید شده توسط چری است و بخشی از زیربرند فالوین را تشکیل می‌دهد که اکنون به خودروهای انرژی جدید اختصاص دارد و تا به امروز تنها شامل مدل‌های پلاگین هیبرید بوده است.

اطلاعات رسمی نشان می‌دهد که T11 بر اساس پلتفرم E0X ساخته شده است. این خودرو از سیستم پلاگین هیبریدی چری Kunpeng Super Hybrid C-DM بهره می‌برد که متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی خواهد بود. این موتور دارای راندمان حرارتی ۴۴.۵ درصد، قدرت حداکثر ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر است.

 این موتور با یک موتور برقی ۲۰۴ کیلوواتی ترکیب خواهد شد تا یک سیستم چهارچرخ محرک را فراهم کند. زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۵.۹ ثانیه و برد تمام برقی بیش از ۲۰۰ کیلومتر بو برد ترکیبی بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. گزارش‌ها حاکی از آن است که T11 از سیستم تعلیق دو جناقی جلو و در عقب از سیستم تعلیق چند لینک استفاده خواهد کرد.همچنین مصرف سوخت معادل ۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.  طبق گزارشات، امکانات کابین شامل سقف‌های پانوراما دوگانه و صندلی‌های ردیف دوم با تنظیم جانبی و طولی خواهد بود. همچنین ادعا می‌شود که فالوین T11 دارای عملکرد خودران NOP است.

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها