شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پورشه 911 Brabus
شاهکاری دیگر از منصوری

 

منصوری به یک سبک زندگی تبدیل شده است و دیگر تنها یک تیونر به حساب نمی‌آید. محصولات این شرکت آلمانی در بین تمام خودروهای جهان قابل شناسایی است و به طور مثال شما این پورشه 911 را نمی‌توانید با نمونه دیگری اشتباه بگیرید.


منصوری کار را با تعویض توربو‌ها آغاز کرده و آنها را جایگزین نمونه قبلی بر روی پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتر کرده است. به همین منظور یک اینترکولر جدید به همراه دوان پایپ 98 میلی‌متر نیز به آن اضافه کرد تا 900 اسب‌بخار قدرت و 1008 نیوتن‌متر گشتاور به دست بیاورد. با این اعداد، P9LM EVO 900 تنها در مدت زمان 2.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در صورت ادامه به بیشینه سرعت 339 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.


با دانستن اطلاعات بالا، حالا تفسیر بادی کیت منصوری راحت‌تر خواهد بود. در قسمت جلو چند ورودی هوا بزرگ قرار دارد تا حجم مورد نیاز برای سیستم خنک‌کاری تامین شود. دو گوشه این کیت بدنه چراغ‌های دیلایت و بالچه‌های آیرودینامیک برای افزایش نیرو رو به پایین نصب شده‌اند. بیشتر قسمت‌های بدنه از فیبرکربن قابل روئیت درست شده‌اند که آنها را می‌توان بر روی قاب آینه‌ها و ورودی‌های هوا جلو گلگیر عقب مشاهده کرد.


نمای عقب به شدت گیرا و خشن طراحی شده و به واسطه اسکوپ ورودی هوا که جایگزین شیشه عقب شده، اسپویلر دو تکه سفارشی عقب و دفیوزر مرکزی عظیم همراه با سه خروجی اگزوز چیزی فراتر از منحصر به فرد را شکل داده‌اند.


منصوری دست مشتریان را برای انتخاب رنگ بیرونی و داخلی باز می‌گذارد و همچنین اشاره می‌کند که انجام دو رنگ بر روی بدنه نیز مانند چیزی که مشاهده می‌کنید وجود دارد. این خودرو با ترکیب مشکی و سبز کم‌رنگ دیزاین شده که در داخل رنگ سبز آن برای مناطقی همچون بالای داشبورد، رو دری‌ها و مرکز صندلی‌ها کم رنگ‌تر شده است.


تنها 10 دستگاه از P9LM EVO 900 ساخته خواهد شد که خریداران می‌توانند بین نسخه کوپه و یا کانورتیبل یکی را انتخاب کنند.

 

نظر دهید


در همین زمینه