شبکه‌های اجتماعی

تیونینگ مرسدس بنز کلاس G با قدرتی برابر بوگاتی ویرون
AutomobileFa - Mercedes-AMG G63 by Posaidon

927 اسب‌بخار قدرت و 1،278 نیوتن‌متر گشتاور

شرکت Posaidon که یک تیونر آلمانی است در جدیدترین پروژه خود نسبت به تیونینگ مرسدس-ای‌ام‌جی G63 اقدام کرده است. در اثر تغییرات اعمال شده توسط این تیونر، G63 به اندازه بوگاتی ویرون قدرت تولید می‌کند.
این تیونر آلمانی با تغییر در پیشرانه 4 لیتری V8 مرسدس بنز، قدرت خروجی آن را افزایش داده است. از جمله تغییرات اعمال شده در این پیشرانه می‌توان به جایگزین کردن توربوشارژرها با نمونه جدید، بهبود مکش هوا به داخل پیشرانه و استفاده از مخلوط آب و متانول از طریق مخزنی که در کف خودرو تعبیه شده است اشاره کرد.
در نتیجه تغییرات بالا، پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر مرسدس-ای‌ام‌جی اکنون توانایی تولید 927 اسب‌بخار قدرت و 1،278 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. با این توان تولیدی، G63 در مدت زمان 3.6 ثانیه به مرز سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بیشینه سرعت G63 نیز به 280 کیلومتر در ساعت رسیده است. این در حالی است که پیش از تغییرات شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت G63 از سوی مرسدس 4.5 ثانیه اعلام شده بود و پیشرانه آن نیز توانایی تولید 577 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور را دارا بود.

 

شرکت Posaidon اقدام به برنامه‌ریزی مجدد و ریمپ ECU مرسدس-ای‌ام‌جی G63 کرده و از آنجایی که نسخه تیونینگ شده دارای قدرت و شتاب بالاتری است، سیستم ترمز نیز بهبودهایی را از سر گذرانده است. در حال حاضر این نسخه دارای دیسک‌های کربن-سرامیک 420 میلی‌متری به همراه کالیپرهای 4 پیستونی در چرخ‌های جلو است. ترمزهای جدید نسبت به سیستم استاندارد تقریبا 40 درصد سبک‌تر هستند.
هود فیبر کربنی جدیدی نیز برای بهبود تهویه موتور تعبیه شده است. این تیونر از پروژکتورهای سقفی برای بهبود دید در شب در نظر گرفته است. هنوز قیمت نهایی این مدل به طور رسمی اعلام نشده است.

نظر دهید


در همین زمینه