شبکه‌های اجتماعی

Automobile Farsi - Manhart MH3 650
Automobile Farsi - Manhart MH3 650
خانوادگی و سریع

 

با معرفی M3 Touring بازار اروپا یک آلترناتیو برای استیشن واگن‌های اشتوتگارت و انگولشتات پیدا کرد. اما همچنان افرادی هستند که زیاده خواه هستند و هیچ چیز آنها را راضی نمی‌کند حتی یک استیشن واگن قدرتمند که از کارخانه باواریایی‌ها خارج شده باشد. اینجاست که منهارت وارد می‌شود و برای آن دسته افرادی که نسخه استاندارد آنها را راضی نمی‌کند یک نمونه قدرتمند و فوق سریع آماده کرده است.

منهارت نام پکیجی که بر روی این خودرو نصب کرده را MH3 650 Touring گذاشته و از سقف بلندتر که مارس سال گذشته برای M3 معرفی شد استفاده می‌کند. پکیج کربن جدید شامل اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، بالچه‌های کنار سپر و دفیوزر جدید عقب می‌شود. رنگ و تم بدنه نیز مانند تمام ساخته‌های منهارت مشکی و طلایی و رینگ‌ها نیز از نوع Manhart Concave One است که خریدار می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن را تغییر دهد.

اما مهمترین تغییر، زیر کاپوت استیشن واگن ب‌ام‌و اتفاق افتاده جایی که پیشرانه 3 لیتر توئین توربو آن حالا 650 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. برای اینکه بهتر متوجه این تغییرات بشوید باید بدانید، M3 Touring در نسخه کامپتیشن 503 اسب‌بخار قدرت دارد که توسط گیربکس 8 سرعته M Steptronic و سیستم چهارچرخ xDrive AWD به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای راندمان بهتر، یک سیستم اگزوز جدید با کنترل سوپاپ نیز بر روی این خودرو نصب شد. مشتریان می‌توانند اگزوز منهارت را بدون کاتالیزور و یا نمونه‌ای دیگر با کاتالیزور GESl 300 و بدون لوله OPF را به جای این سیستم اگزوز تهیه کنند.

استیشن واگن ب‌ام‌و در بازار ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و در بازار آسیا و استرالیا از ماه‌های آینده به فروش خواهد رسید.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه