شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و M5 G-Power
خوبی که بهتر شد

 

با اینکه BMW X5 M به تنهایی یک شاسی بلند قدرتمند و خشن محسوب می‌شود اما این برای G-Power و مشتریانش کافی نیست و آنها چیزی فراتر از یک ب‌ام‌و استاندارد می‌خواهند. جی پاور نیز به این خواسته احترام می‌گذارد و با تقویت X5 M و تبدیل آن به Typhoon S این شاسی بلند را به حداکثر عملکرد خود می‌رساند.


در حالت عادی X5M از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو استفاده بهره می‌برد که 600 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در نسخه کامپتیشن 17 اسب‌بخار قدرت بیشتر دارد.
X5 M Typhoon S با اصلاحاتی که بر روی پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو آن ایجاد شده، حالا 800 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که یکی از دلایل آن تعویض توربوها با نمونه بزرگتر با فشار بوست بیشتر و محفظه، چرخ توربین و کمپرسور بزرگتر است. یکی دیگر از این تغییرات مربوط به تعویض سیستم اگزوز با نمونه استیل ضد زنگ می‌شود که دمای اگزوز و برگشت گاز‌های خروجی را کاهش می‌دهد و به افزایش توان نیز کمک می‌کند.


در صنعت تیونینگ، افزایش توان بدون جذابیت بصری تقریبا بی معنا و غیر ممکن است. از همین رو جی پاور کیت 9 تکه فیبرکربن را که شامل اسپویلر جلو، اکستنشن بالای گلگیر، رکاب‌های جانبی، دفیوزر عقب و اسپویلر عقب می‌شود را بر روی آن نصب می‌کند تا چهره‌ای خشن و قلدرتری به آن ببخشد. G-Power زیر خودرو از رینگ‌های 22 اینچ پنج پر Hurricane RR spinners استفاده کرده تا هماهنگی بیشتری با دیگر اجزا داشته باشد. فنر‌های قابل تنظیم این شاسی بلند قدرتمند می‌تواند ارتفاع خودرو را در جلو 40 و در عقب 45 میلی‌متر کاهش دهد.

 

نظر دهید