شبکه‌های اجتماعی

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا انجام شد
اتومبیل فارسی - قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

ثبت‌نام یک میلیون و هشتاد هزار نفر در فروش فوق‌العاده سایپا

صبح امروز با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و نمایندگانی از نهاد‌های مختلف قضایی و دولتی و همچنین با حضور گسترده اصحاب رسانه، قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا انجام شد.

 

لازم به ذکر است که در طرح فروش فوق‌العاده سایپا، یک میلیون و هشتاد هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که پس از تطبیق اطلاعات اعلام شده از سوی متقاضیان با بانک‌های اطلاعاتی، تعداد واجدین شرایط به 992.277 کاهش یافت. این رقم نشان دهنده این است که حدود 8 درصد متقاضیان به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی، داشتن پلاک فعال و یا مغایرت اطلاعات فردی با بانک‌های اطلاعاتی واجد شرایط شناخته نشده‌اند. 

 

گروه خودروسازی سایپا تنها 10 هزار خودرو برای عرضه در این طرح فروش فوق‌العاده در نظر گرفته بود و بنابراین شانس برنده شدن متقاضیان در قرعه‌کشی رقمی حدود یک درصد بوده است. قرعه‌کشی در 7 گروه شامل تیبا، تیبا 2، ساینا، وانت 151، وانت زامیاد دوگانه سوز، وانت زامیاد دیزل و پیکاپ ریچ انجام شد و منتخبان در هر گروه به همراه 10 درصد ظرفیت رزرو مشخص شدند. در هر گروه، اگر منتخبین نسبت به واریز وجه اقدام نکنند، ثبت‌نام آن‌ها باطل شده و از ظرفیت رزرو به عنوان جایگزین استفاده می‌شود.

 

فهرست کامل منتخبین در وب‌سایت گروه خودروسازی سایپا بارگذاری شده و علاوه بر آن، به برنده‌های این قرعه‌کشی از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

AutomobileFa Saipa Special Sale Lottery 18 Khordad 99

 

علاوه بر این، مجید باقری خوزانی، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده سایپا اعلام کرد که پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا که از ساعت 14 روز جاری آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت شامل 9 محصول این شرکت است که 3 مدل جدید شاهین، ساینا S و کوییک سال را نیز شامل خواهد شد. به گفته وی در حال حاضر مدارک لازم برای قیمت‌گذاری شاهین به سازمان حمایت ارسال شده و به زودی قیمت رسمی این محصول جدید مشخص خواهد شد. اما در حال حاضر مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومانی نسبت به ثبت‌نام شاهین اقدام کنند. لازم به ذکر است که در این طرح نیازی به واریز پیش‌ پرداخت در زمان ثبت‌نام نبوده و ودیعه اولیه پس از انجام قرعه‌کشی و اعلام اسامی منتخبین، دریافت خواهد شد.

 

نظر دهید