شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورس F38
مدرن‌تر، پر آپشن‌تر و بهینه‌تر

 شرکت بهمن دیزل با برگزاری مراسمی با حضور اصحاب رسانه و برخی از فعالین بازار خودروهای تجاری سبک و سنگین از کامیونت جدید خود با نام فورس F38 رونمایی کرد. 

نکته قابل توجه در مورد کامیونت فورس F38 اندازه کوچک و کاربری بسیار خود این محصول است که به راحتی می‌تواند جایگزینی برای وانت نیسان (وانت زامیاد) به شمار رفته و بسیاری از متقاضیان خرید وانت نیسان را به سمت خود جلب کند. به هر حال فورس F38 محصولی به روزتر و بهینه‌تر به شمار رفته و می‌تواند راحتی بیش‌تری را برای راننده و سرنشین به ارمغان بیاورد.

کامیونت فورس F38 در بخش قوای محرکه به یک پیشرانه ۴ سینلدر ۲ لیتری تنفس طبیعی بنزینی با فناوری میتسوبیشی مجهز است که توانایی تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت و حدود ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را دارا است. در کنار این پیشرانه از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساخت DAE استفاده شده است. یکی از مزیت‌های کامیونت فورس F38 جفت بودن تایرها در محور عقب است که باربری آسان‌تری را برای این محصول ایجاد می‌کند. همچنین باز شدن جانبی درهای حوض بار و علاوه بر این استفاده از سیستم تعلیق با فنرهای شمش در محور جلو و عقب از دیگر ویژگی‌های این فورس F38 به شمار می‌رود. 

 

در کاتالوگ منتشر شده توسط شرکن بهمن دیزل جرم خالص و نا خالص فورس F38 به ترتیب ۱۴۳۰ و ۲۸۰۰ کیلوگرم عنوان شده است بنابراین فورس F38 توانایی حمل حدود ۲۴۰۰ کیلوگرم بار را خواهد داشت و این مساله دقیقا نشان دهنده رقابت سخت و سنگین آن با وانت نیسان خواهد بود. 

 

در داخل کابین فورس F38 یک تخت خواب بسیار باریک و کوچک برای استراحت راننده یا کمک راننده، سیستم تهویه مطبوع دستی، فرمان هیدرولیکی همرا با دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان و یک نمایشگر لمسی در قسمت مرکزی داشبورد در نظر گرفته شده است تا راحتی بیشتر راننده و سرنشینان تامین شود. 

در کنار این موارد، یکی دیگر از نقاط قوت و ویژگی‌های بسیار چشم‌گیر این محصول در دسترس بودن تجهیزاتی چون هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور و... است. همانطور که می‌دانید این تجهیزات بسیار فراتر از امکاناتی است که در وانت نیسان در اختیار راننده و سرنشین قرار دارد.

 

اما در مورد قیمت‌گذاری کامیونت فورس F38 باید گفت که شرکت بهمن دیزل قیمت ۸۷۰ میلیون تومانی را برای این محصول در نظر گرفته است که بر اساس شنیده‌ها این قیمت از قیمت مورد تایید سازمان حمایت نیز کم‌تر است. بهم دیزل با هوشمندی کامل قیمت فورس F38 را از قیمت مصوب سازمان حمایت نیز پایین‌تر اعلام کرده تا این محصول را به عنوان یک خودروی تجازی سبک استراتژیک برای جلب توجه مشتریان وانت نیسان به خوبی در بازار جا اندازد.

 

نظر دهید