شبکه‌های اجتماعی

کامیونت ایرانی شیلر 8 تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی‌بوس پگاسوس افتتاح شد
اتومبیل فارسی - رونمایی ازکامیونت شیلر 8 تن

با حضور وزیر صنعت و رئیس کمیسیون صنایع مجلس

 

 

همزمان با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن تجارت دکتر اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس و دکتر جمالی پور استاندار و نمایندگان محترم مردم قزوین در کارخانه بهمن دیزل، کامیونت ایرانی شیلر ٨ تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد.

 

کامیونت ٨ تن شیلر به جهت خدمات حمل و نقل بین شهری طراحی و تولید آن در بهمن دیزل انجام گرفته است. نزدیک به ٦٠ درصد از این کامیونت داخلی سازی شده که امور طراحی و ساخت با انجام تست های تولید و مجوز های ساخت داخل آن کاملا دریافت شده است. گفتنی است کامیونت شیلر ٨ تن با کاربری آتش نشانی حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر در کشور قابل استفاده است.

موتوراین خودرو ١٥٥ اسب بخار، یورو ٥ و گیربکس ٦ سرعته و نوع سوخت آن گازوئیل است و در آینده کابین خواب در این خودرو تعبیه می گردد.در پروژه ارتقاء این کامیونت با نصب ایر بک و ریموت کنترل ، موتور ١٤١ اسب بخار، یورو 5EVF و گیربکس جدید ٦ سرعته سبب تامین نیازهای داخلی کشور در کامیونت باری، آتش نشانی، حمل زباله، تانکر آب و بالابر وبر آورده می شود و با ساخت این خودرو در سال ١٤٠٠ که ٦٠ درصد داخلی سازی شده و برنامه ارتقا به ٧٠ درصد را دارد.

 

همچنین پگاسوس یک مینی بوس ١+١٨ نفره است که با ظرفیت‌های ٢٣ نفر نیز در آینده عرضه می گردد. موتور این مینی بوس با حجم ٣ لیتر و ١٦١ اسب بخاراست و نسل بعدی مینی بوس شیلر است. گیربکس این مینی بوس ٦ سرعته و تریم داخل آن در داخل کشور به روزشده و نزدیک به ٥٠ درصد آن داخلی سازی شده است 

 

کارخانه بهمن دیزل در شهر صنعتی البرز، قزوین با مساحت ۳۳ هکتار که در فاز اول ۸ هكتار متر و فاز دوم به ١٧ هکتار افزایش یافته و در فاز سوم به ٣٣ هکتار فضای تولیدی یکی از بزرگترین واحدهای تولید استان قزوین را داراست که در مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ١٠٠٠نفر را دارد و با توجه به فاز توسعه ای در سال ١٤٠٠ و سال های آینده این اشتغال به دوبرابر افزایش خواهد یافت. سرمایه گذاری بازسازی و توسعه بهمن دیزل بعد از توسعه ۲۷۰ میلیارد سرمایه گذاری داشته است.

هم اکنون کارخانه بهمن دیزل از ١٢ سالن تولید و تجهیزات خطوط پیشرفته برخوردار است و خودروهای تولیدی بهمن دیزل همگی بالاترین ستاره کیفی در کشور را دار هستند و پنج ستاره کیفی به بهمن دیزل اختصاص دارد مقام اول خدمات پس از فروش در خودرو های تجاری کشور را داراست.

 

 

 

نظر دهید