شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جتور X70، فیدلیتی جدید
نسخه به روز شده جتور X70 آماده عرضه در چین

 

جتور، از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی چری که محصولات آن با نام فیدلیتی در ایران شناخته می‌شود، امروز فیس‌لیفت جدید X70 را در دو نسخه در چین معرفی و فروش آن را آغاز کرده است.


جتور X70 جدید از نظر ظاهری در جزییات با نسخه قبلی تفاوت دارد. در نمای جلو، مجموعه سپر و جلوپنجره تغییر کرده و تزیینات قرمز رنگ به بدنه اضافه شده است. با این حال نمای کلی تغییری نداشته و دقیقا مشابه همان چیزی است که در ایران با نام فیدلیتی پرایم عرضه می‌شود. طراحی جدید رینگ‌ها و خروجی‌ها دوبل اگزوز نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری جدید جتور X70 2023 است.


درون کابین جتور X70 جدید هم تغییرات مانند نمای بیرونی جزئی است. رنگ‌بندی اصلی داشبورد به دو رنگ قرمز کلاسیک و مشکی درآمده و تزیینات بژ روی داشبورد و تودری‌ها مکمل این ترکیب رنگ است. یک دریچه کولر عریض به صورت سرتاسری روی داشبورد خودنمایی می‌کندو دو نمایشگر 10.25 اینچی و 12.3 اینچی برای اطلاعات سرگرمی و صفحه کیلومتر دیجیتالی جتور X70 جدید در نظر گرفته شده است. در کنار این تغییرات ظاهری، چند ویژگی تکنولوژی محور نیز به جتور X70 جدید اضافه شده که شامل تصویر داینامیک برای دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، اتصال هوشمند تلفن همراه و سیستم مولتی مدیا و همچنین استارت از راه دور به کمک اپلیکیشن موبایل می‌شود.

 


همانند فیدلیتی پرایم، جتور X70 جدید نیز به صورت 5 و 7 سرنشین قابل سفارش است. صندلی راننده آن به صورت برقی در 6 جهت تنظیم می‌شود و زاویه صندلی‌های ردیف دوم آن بین 25 تا 41 درجی قابل تنظیم است. از ویژگی‌های دیگر فیدلیتی 2023 می‌توان به سانروف پانورامای 62 اینچی، سیستم تهویه مطبوع با فیلتر هوای CN-95، 31 محفظه برای قرار دادن اشیا و کابین آرام و بی سر و صدا که طبق ادعای جتور به اندازه یک کتاب‌خانه ساکت است و میزان صدای داخل آن 36 است، اشاره کرد.


از نظر قوای محرکه، جتور X70 2023 تغییری نداشته و با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 154 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر مجهز شده است. همانن نسخه قبلی، فیدلیتی جدید نیز به بک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه متصل شده است. تعویض دنده الکترونیک، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و دو حالت رانندگی از دیگر ویژگی‌های فیدلیتی جدید است. جتور این خودرو را در دو تیپ به بازار چین عرضه می‌کند که 87900 و 97900 یوآن قیمت دارند.

 

نظر دهید


در همین زمینه