شبکه‌های اجتماعی

شاسی‌بلند الکتریکی ویتنام در لس‌آنجلس رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - Vinfast e36

وینفست به دنبال نفوذ در بازار آمریکا

 

وینفست یک خودروساز ویتنامی است که سال 2017 تاسیس شده و در 21 ماه با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیلارد دلاری، فاز اول کارخانه خود را برای تولید خودروهای الکتریکی و بنزینی راه اندازی کرد. این خودروساز نوپا با سرعت رشد خیره کننده، به تازگی وارد بازار آمریکا شده و قصد دارد در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس دو محصول جدید تمام الکتریکر را رونمایی کند.


نمایشگاه لس آنجلس 2021، برای وینفست فرصتی عالی است تا کراس اوور کوچک VF e35 و کراس‌اوور بزرگ VF e36 را برای بازار جدید خود رونمایی کند.


وینفست e36 یک گزینه عالی برای مشتری‌های آمریکایی است ک علاقه زیادی به خودروهای بزرگ دارند. این خودرو با طول 510 سانتی‌متر به دو موتور الکتریکی مجهز شده که در مجموع 402 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. یک مجموعه باتری 106 کیلووات ساعتی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که پیمایش حدود 480 کیلومتر را با هر شارژ ارائه می‌دهد.


وینفست e36 به امکانات مانند یک نمایشگر 15.4 اینچی، سانروف پانوراما، چراغ‌های جلوی LED ماتریسی مجموعه‌ای سیستم‌های الکترونیکی دستیار راننده مانند هشدار برخورد و پارک اتوماتیک مجهز شده است.
وینفست قصد دارد پیش فروش محصولات الکتریکی جدید خود را از میانه سال 2022 آغاز کند و تا پایان سال آینده، این خودروها را به مشتری‌های آمریکایی خود تحویل دهد. وینفست هم اکنون دارای یک دفتر مرکزی در ایالات متحده آمریکا است و قدصد دارد در 12 تا 18 ماه آینده تعداد نماینده‌های خود را در این کشور به 60 نمایندگی برساند.


خودروهای وینفست فعلا در کارخانه ها‌ی فونگ این شرکت در ویتنام تولید می‌شود، اما این شرکت در حال بررسی راه اندازی کارخانه در آمریکا است.


وینفست در 17 نوامبر 2021 به صورت رسمی از شاسی بلند الکتریکی خود با نام e36‌ رونمایی خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه