شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - منگشی M-Terrain
ترکیبی از هامر و FJ

 

Mengshi M-Terrain EV در چین با ظاهری بسیار خشن رونمایی شد. طراحی خارجی این شاسی بلند به گونه‌ای است که هامر الکتریکی در کنار آن یک شاسی بلند رام و اهلی به نظر می‌آید.


فعالیت اصلی منگشی دانگ فنگ ساخت خودروهای زرهی و نظامی است و به همین دلیل، بدون توجه به وجود پیشرانه الکتریکی آن را بسیار خشن و قلدر طراحی کرده‌اند. نسخه تولیدی به کانسپتی که اوایل سال گذشته معرفی شده شبیه است اما برای اینکه در شهر قابل تردد باشد تغییراتی بر روی آن انجام داده‌اند.


بیشتر نمای رو به رو به سپر اختصاص دارد که به منگشی M-Terrain اجازه عبور از هر شیب و یا سربالایی را می‌دهد. جلو پنجره مشکی با مش‌های شش ضلعی و تزئینات برنزی و چراغ‌های زاویه دار منحصر به فرد که کوچکتر از آنی است که بشود تصور کرد این نما را تکمیل می‌کند. کاپوت خودرو منگشی M-Terrain در جلو با یک شکستگی تند به سمت پایین کشیده شده که در همان قسمت دو ورودی هوا مخروطی قرار گرفته تا هوای بیشتری را به پیشرانه منتقل کند.


نمای جانبی منگشی M-Terrain به لطف لولا‌های برجسته، خطوط تیز، رکاب بزرگ، گلگیر‌های پف کرده با خطوط شکسته، تزئینات برنزی زیر شیشه‌ها و رینگ‌های مشکی نقره‌ای که شبیه به نمونه هامر هستند با دیگر نماها هماهنگ شده است. نمای عقب بر خلاف دو نمای دیگر به اندازه کافی تهاجمی و عجیب و غریب نیست و تنها می‌توان به ارتباط المان‌های آن با نمای جلو اشاره کرد.


اطلاعات منگشی M-Terrain به صورت کامل منتشر نشده و همچنان باید منتظر اعداد خروجی پیشرانه بمانیم اما طبق شنیده‌ها، این خودرو به چهار موتور الکتریکی محهز خواهد شد که خروجی آن را به 1000 اسب بخار می‌رساند. تغذیه کننده این چهار موتور الکتریکی پک باطری 140 کیلووات ساعت خواهد بود. طبق گزارشات رسانه‌های چینی، این شاسی بلند با این مشخصات می‌تواند با یکبار شارژ مسافت 500 کیلومتر را طی کند. منگشی M-Terrain در آینده نمونه‌ای با تعداد موتورهای کمتر و باطری 65.88 کیلووات ساعت معرفی خواهد شد که با یکبار شارژ بتواند 800 کیلومتر را بپیماید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه