شبکه‌های اجتماعی

کامیون NPR75M بهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست
اتومبیل فارسی - کامیون ایسوزو NPR75K

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی ISQI

 


بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی مهر ماه امسال، کامیون ایسوزو NPR75M بهمن‌دیزل نسبت به ماه‌های پیشتر ارتقا کیفی داشته و در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۰ با پنج ستاره کیفی تولید شده است.

کامیون ایسوزو NPR75M به پیشرانه 5193 سی‌سی ۴ سیلندر توربوشارژ 16 سوپاپ مجهز است و می‌توانند به عنوان یک پیشرانه دیزلی، 150 اسب بخار قدرت را با گشتاور 402 نیوتن متر تولید کند، همچنین این پیشرانه با جعبه دنده 6 سرعته دستی توان را به چرخ‌های عقب می‌رساند.

 

کامیونت‌های ایسوزو E 5NMR8 و NPR75M نیز همچنان پنج ستاره کیفی خود را حفظ کرده و کامیونت شیلر بهمن دیزل در مقام چهار ستاره کیفی قرار گرفته است. بر اساس ارزیابی صورت گرفته در بخش مسافربری، مینی‌بوس پگاسوس تولید گروه بهمن‌ دیزل سه ستاره از پنج کیفی را به خود اختصاص داده است.

در بخش کامیون‌ها نیز کامیون FAW Tiger V 8 تن و در بخش کشنده نیز 6FAW J هر دو محصول شرکت سیباموتور چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.


بهمن دیزل از سال 1395 ضمن خصوصی‌سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال 30 درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره‌ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

دستیابی به داخلی سازی 60 درصدی در شیلر، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف بهمن دیزل در سال جاری است.

 

 

 

نظر دهید