شبکه‌های اجتماعی

بهمن ریسپکت، سدان جدید بهمن موتور معرفی شد
اتومبیل فارسی - بهمن ریسپکت

در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

 

شرکت بهمن موتور در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از سدان جدید خود به نام بهمن ریسپکت پرده برداشت. پیش از این شرکت بهمن موتور در نشست خبری خود در آبان ماه سال گذشته از عرضه یک سدان جدید خبر داده بود.


بهمن ریسپکت یک سدان خانوادگی کلاس C است که ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4670، 1825 و 1483 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۰۰ میلی‌متر می‌رسد. 


بهمن ریسپکت دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 145 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر گشتاور در محدوده 1750 تا 4000 دور در دقیقه است. جعبه دنده به کار رفته در بهمن ریسپکت نیز از نوع CVT با شبیه سازی 9 است. همچنین مصرف سوخت بهمن ریسپکت نیز در کاتالوگ این محصول 7.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی اعلام شده است. 

 
AutomobileFa Bahman Respect Catalog(2)

مخزن سوخت 50 لیتری، بیشینه سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، حجم صندوق عقب 455 لیتری و جرم خالص 1409 کیلوگرمی از دیگر ویژگی‌های بهمن ریسپکت به شمار می‎‌رود.


در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی بهمن ریسپکنت نیز می‌توان به صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی و گرمکن، سیستم تهویه مطبوع با دریچه برای سرنشیان عقب، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، سیستم کنترل پایداری (ESC)، فرمان برقی (EPS)، سیستم ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، 6 کیسه هوای ایمنی، نمایشگر فشار باد تایرها (TPMS)، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سامانه ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، دوربین 360 درجه 3 بعدی برای سهولت در پارک، شارژر وایرلس تلفن همراه، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی، اتولایت (سنسور نور)، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و جمع شونده اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و سرنشین جلو در 4 جهته با گرمکن، نورپردازی مخفی کابین با قابلیت تغییر رنگ و... اشاره کرد.

 

AutomobileFa Bahman Respect Catalog(1)

AutomobileFa Bahman Respect Catalog(3)

بر اساس اعلام رسمی بهمن موتور، عرضه سدان بهمن ریسپکت در نیمه اول امسال آغاز خواهد شد و هنوز محدوده قیمت این محصول مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود این محصول در محدوده قیمتی 700 میلیون تومانی وارد بازار کشور شود.

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه