شبکه‌های اجتماعی

فیس‌لیفت تازه RX5 مکس رونمایی می‌شود
اتومبیل فارسی - روئی RX5 مکس

با دو نمایشگر 12.3 اینچی متصل

 

روئی قصد دارد در روزهای آینده به طور رسمی جدیدترین فیس‌لیفت RX5 مکس را به بازار عرضه کند، این شرکت با انتشار تصاویر جدید این مدل، خبر از این فیس‌لیفت تازه داد که نشان از تغییرات جدی در ظاهر و داخل این اتومبیل دارد. روئی RX5 مکس شاسی‌بلند تازه شرکتی است که محصولات خود را در خارج از چین با برند ام‌جی به بازار عرضه می‌کند که پیش از این ام‌جی Rx5 از محصولات این شرکت به بازار ایران نیز عرضه شده‌است.

 

   بخوانید: نگاهی به ام‌جی RX5 موجود در بازار ایران

 

روئی RX5 مکس شاسی‌بلند از نظر سبک طراحی کاملا از عناصر تازه‌ای بهره می‌برد و نقطه اتکا و نزدیکی آن به سبک طراحی نوین جلوپنجره ماتریسی و البته سایز آن است که در واقع به سبک نوین طراحی خودروهای روز نزدیک شده است. همزمان با این تغییر، تغییر دیگر مربوط به چراغ‌های جدید این اتومبیل است که ظاهر ماشین را بسیار جذاب‌تر و در واقع خشن‌تر از گذشته به نمایش می‌گذارد. همچنین خطوط ایجاد شده روی کاپوت RX5 مکس جدید چهره اسپرت‌تری به نمای جلوی خودرو داده و تغییرات را به حد تکامل می‌رساند. چیزی که RX5 مکس جدید را به مدل قبل نزدیک می‌کند نوار تزئینی است که روی لبه جلو پنجره خودرو استفاده شده که باعث تشخیص آسان‌تر RX5 مکس می‌شود.


برای ایجاد حس تعادل در روئی RX5 مکس جدید عقب اتومبیل نسبت به جلوی آن ساده طراحی شده است. هرچند دو بال به عقب خودرو اضافه شده تا ظاهر اسپرت اتومبیل حفظ شود و چراغ‌های عقب چند ضلعی برای آن طراحی شده و با نوار کرومی به یکدیگر متصل شدند که البته با شکل ذوزنقه‌ای ناحیه پلاک خودرو کاملا تطابق داشته و مکمل یکدیگرند و طراحی را به سمت تکامل امروزی سوق داده و در عین حال دو اگزوز به کارگرفته شده در طرفین نمادی از خودرو اسپرت را به ذهن متبادر می‌کند.


داخل کابین روئی RX5 مکس جدید، نشانه‌های طراحی علمی و تکنولوژیک آن کاملا مشهود است. کنسول مرکزی یکپارچه و مجهز به دو نمایشگر متصل 12.3 اینچی بزرگ‌ترین شاخصه داخلی اتومبیل است. البته ناگفته نماند این نمایشگرها در زیر خود دارای دکمه‌های فیزیکی است که بیشتر با نیازهای جوانان هماهنگی دارد. علاوه بر این RX5 جدید مجهز به سیستم صوتی استریو Bose در همه قسمت‌های اتومبیل است که در کنار  نورپردازی 256 رنگ‌ در اتومبیل تجربه جدیدی را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.


طول، عرض و ارتفاع RX5 مکس جدید به ترتیب 4676، 1875 و 1725 میلی‌متر است و فاصله دو محور آن 2760 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. از نظر پیشرانه نیز این اتومبیل جدید شرکت از پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری ساخته شده در گروه خودروسازی شانگهای استفاده می‌کند که قدرت تولیدی آن 179 اسب‌بخار است. به نظر می‌رسد در روزهای آینده این محصول جدید شرکت روئی در چین به طور رسمی رونمایی شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه