شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام جی مولان تریومف ادیشن
هاچ‌بک قدرتمند و جذاب

 

ام جی مولان تریومف ادیشن یک نسخه پرفورمنس از هاچ‌بک تمام برقی این شرکت است که بیشتر با نام ام‌جی 4 آن را می‌شناسیم.


خارج از بازار چین، ام‌جی 4 با موتور الکتریکی که در عقب جای‌گذاری شده به فروش می‌رسد که خروجی آن یا 168 اسب‌بخار قدرت با 250 نیوتن‌متر گشتاور و یا 200 اسب‌بخار قدرت با 250 نیوتن‌متر گشتاور است. اما این نسخه پرفورمنس که برای بازار چین و احتمالا بازار بریتانیا برنامه ریزی شده قدرت و پرفورمنس بالاتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.


ام جی مولان تریومف ادیشن از دو موتور الکتریکی با سیستم چهارچرخ محرک بهره می‌برد که 449 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور خروجی تولید می‌کند. این میزان قدرت برای این کلاس عدد بسیار بالا و قابل توجهی است خصوصا اگر متوجه شوید این خودرو تنها در 3.8 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نیرو بخش موتورهای الکتریکی ام‌جی بسته باطری لیتیومی سه عددی 64 کیلووات ساعت است که با یکبار شارژ بر اساس چرخه تست چین می‌تواند 460 کیلومتر برد مسافت داشته باشد.

 

ام جی مولان تریومف ادیشن تنها در مسیر‌های مستقیم عملکرد خوبی ندارند بلکه به لطف سیستم تقسیم برداری گشتاور و ترمز‌های تقویت شده با کلیپر‌های نارنجی رنگ می‌تواند در پیچ‌ها نیز عملکرد بهینه و فوق‌العاده داشته باشد. زیر خودرو رینگ‌های 18 اینچ همراه با لاستیک‌های 45/235 بریجستون قرار گرفته است.

 


در کابین ام جی مولان تریومف ادیشن تغییرات بسیار اندک هستند و از مهمترین آن می‌توان به نصب صندلی‌های اسپرت آلکانترا با قابلیت تنظیم برقی شش جهت و فرمان پوشیده شده از آلکانترا اشاره کرد. مانند دیگر خودرو‌ها این هاچ‌بک پرفورمنس از سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.2 اینچ، نمایشگر دیجیتال 7 اینچ پشت فرمان، سیستم تصفیه هوا و دوربین 360 درجه بهره می‌برد.


هنوز جزئیات قیمت ام جی مولان تریومف ادیشن زمان عرضه و بازار‌های مدنظر این شرکت اعلام نشده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه