شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رادیکال SR10 XXR
سبک‌تر و آیرودینامیک‌تر

  

اواخر ماه دسامبر گذشته، رادیکال از SR3 XXR به عنوان نسخه‌ای قدرتمند از محبوب‌ترین نمونه این شرکت رونمایی کرد. پس از موفقیت SR3 XXR، این شرکت انگلیسی حالا SR10 را به نسخه XXR ارتقا داده است.


رادیکال SR10 XXR تک نفره به louver (پره‌های ورودی هوا) جدید در جلو خودرو مجهز شده که در سرعت‌های بالا به آیرودینامیک خودرو کمک می‌کند و تاثیر مثبتی بر روی هندلینگ و خنک‌کاری آن می‌گذارد. تغییر تازه دیگری که در این خودرو دیده می‌شود بال مرکزی عقب است که از خودروهای LMP الهام گرفته شده است و در SR3 XXR نیز وجود داشت.


چراغ‌های جدید جلو همراه با DRL و رینگ‌های آلیاژی سبک وزن به صورت استاندارد بر روی رادیکال SR10 XXR قرار می‌گیرند و خریداران می‌توانند پکیج اسپلیتر و دفیوزر فیبر کربن را به صورت سفارشی بر روی خودرو نصب کنند تا کاهش وزن بیشتری را صورت بگیرد.


پیشرانه مورد استفاده بر روی SR10 XXR از نوع 2.3 لیتر توربو است که 425 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این میزان خروجی نسبت به پیشرانه 1.5 لیتر SR3 XXR با 232 اسب‌بخار قدرت افزایش چشمگیری داشته است. رادیکال برای خودرو جدید خود نوید هزینه‌های جاری کمتر و طول عمر مفید بیشتر پیشرانه را می‌دهد.


رادیکال برای خریداران قبلی SR10، پکیجی تحت عنوان XXR Evolution آماده کرده است که می‌توانند خودرو خود را به XXR ارتقا دهند. هر آنچه که بر روی SR10 XXR استاندارد دیده می‌شود همراه با این پکیج بر روی خودرو نصب خواهد شد.


SR10 سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون این شرکت 100 نمونه از آن را به فروش رسانده است. بزرگترین بازار این خودرو آمریکا شمالی با سهم 70 درصد محسوب می‌شود. رادیکال این خودرو را بهار سال جاری تولید می‌کند و تحویل آن به احتمال زیاد به آخر سال موکول خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه