شبکه‌های اجتماعی

رنو تالیانت 2022، سدان جدید رنو معرفی شد
اتومبیل فارسی - رنو تالیانت 2022

جانشینی برای سیمبل در بازار ترکیه

 

 

رنو تالیانت به عنوان نسخه ری‌بج شده (تغییر در نشان و لوگو) داچیا لوگان با چراغ‌های جدید معرفی شد.

 

 به نظر می‌رسد که رنو برای عرضه این محصول در بازارهایی که داچیا حضور ندارد از این تغییر نام و تغییرات جزئی در طراحی ظاهری کمک گرفته است. بر اساس اخبار منتشر شده، تالیانت در روزهای آتی در ترکیه رونمایی خواهد شد و به عنوان جانشینی برای رنو سیمبل به فروش خواهد رسید. در واقع نام تالیانت جایگزینی خواهد بود برای نام سیمبل که رنو از سال 1999 برای نسخه سدان کلیو در حال استفاده است.

رنو تالیانت اساسا یک لوگان بهینه شده است که چراغ‌های جلو و عقب آن طراحی متفاوتی با لوگان دارند. علاوه بر این، رنو در طراحی جلوپنجره نیز اصلاحاتی انجام داده است تا ظاهری شبیه به کلیو داشته باشد.

 

رنو هنوز تصاویری از فضای داخلی تالیانت منشر نکرده است اما به نظر می‌رسد که با فضایی مشابه داچیا لوگان روبه‌رو باشیم. البته رنو سعی دارد که فضای داخلی این سدان سگمنت B، جزو راحت‌ترین و جادارترین اتومبیل‌ها در این سگمنت باشد.

 

علاوه بر فضای داخلی کابین، از پیشرانه‌های قابل عرضه در رنو تالیانت نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. پیش‌بینی می‌شود که رنو برای تالیانت از پیشرانه‌های 3 سیلندر بنزینی تنفس طبیعی و توربوشارژ با توان خروجی در حدود 100 اسب بخار استفاده کند و خبری از نسخه‌های دیزلی نباشد. بسته به نوع پیشرانه، رنو تالیانت احتمالا با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. یک موتور دوگانه سوز با سوخت گاز مایع (LPG) نیز برای لوگان در دسترس است که به نوعی جایگزین غیرمستقیم پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری dCi است و احتمالا در رنو تالیانت نیز در دسترس خواهد بود.

 

فروش رنو تالیانت از اواسط سال 2021 در ترکیه آغاز خواهد شد. علاوه بر این، تصاویر جاسوسی نشان دهنده این است که داچیا در حال تدارک یک نسخه استیشن از لوگان است که احتمالا با پسوند استپ‌وی عرضه خواهد شد. پیش بینی می‌شود که این مدل در سال 2022 وارد بازار شود و جایگزینی برای لوگان MCV و مینی ون داچیا لاجی (Lodgy) باشد.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه