شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت تریل بلیزر
تجهیزات استاندارد بیشتر

 

شورولت تریل بلیزر 2024 با طراحی جدید دماغه و مجموعه گسترده از امکانات استاندارد معرفی شد. چهار تریم LS, LT, Activ, RS برای این خودرو در در نظر گرفته شده اما هنوز قیمت آنها مشخص نشده است.


نمای رو به رو با دیلایت‌های باریک در قسمت بالا و چراغ‌های اصلی در سپر که شکل بیضیوی دارد و همینطور زیرسپر ذوزنقه‌ای به روز شده و دو رنگ جدید Copper Harbor Metallic و Cacti Green نیز به پالت رنگی تریل بلیزر اضافه شده است.


برای تمایز تریم‌های شورولت تریل‌بلیزر؛ نسخه RS از تزئینات مشکی رنگ بدنه، الگو مش ذوزنقه، رینگ 19 اینچ و سراگزوزهای دوبل کروم بهره می‌برد. تریم Activ برای عملکرد بهتر در خارج از جاده به کمک فنر و دمپرهای اصلاح شده همراه با تزئینات مقاومتر مجهز می‌شود.


در کابین شورولت تریل بلیزر نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 11 اینچ نصب شده که جایگزین نمونه 7 اینچ استاندارد قبلی و 8 اینچ اختیاری می‌شود. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم بهره می‌برد. نمایشگر 4.2 اینچ پشت فرمان نیز جای خود را به نمونه 8 اینچ داده است. استارت دکمه‌ای، کروزکنترل و دوربین عقب با کیفیت از جمله تجهیزات استاندارد این کراس‌اوور محسوب می‌شود و شارژ وایرلس تلفن همراه یک آپشن سفارشی برای تریم‌های LT, Activ, RS خواهد بود.


اگر ردیف دوم خوابیده باشد و صندلی شاگرد نیز تا شود، می‌توان اجسامی به بلندی 2.59 متر را درون شورولت تریل بلیزر جا کرد. فضای بار نیز با خواباندن ردیف دوم به 1540 لیتر می‌رسد.


از نظر قوای فنی شورولت تریل بلیزر تغییری نکرده و همچنان از پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتر توربو با 137 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

پیشرانه 3 سیلندر 1.3 لیتر توربو نیز با 155 اسب‌بخار قدرت و 236 نیوتن‌متر گشتاور در دسترس قرار دارد. مانند قبل این پیشرانه نیز توان خود را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌فرستد اما گزینه چهارچرخ محرک همراه با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز برای شورولت تریل بلیزر قابل سفارش خواهد بود.


شورولت نسخه فعلی تریل بلیزر را سال 2021 معرفی کرد و در آن زمان 19.995 دلار قیمت داشت اما نمونه سال 2023 قیمتی معادل 23.395 دلار دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه