شبکه‌های اجتماعی

نسخه تولیدی رنو کیجر فردا رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - 2021 Renault Kiger

 تیزر تازه از کراس جدید رنو

 

رنو به تازگی تیزی از کراس‌اوور اقتصادی کیجر (Kiger) منتشر کرده و اعلام کرده این خودرو را در تاریخ 28 ژانویه رونمایی می‌کند.
چند ماه پیش نسخه مفهومی رنو کیجر نیز با همین نام معرفی شد و حالا در تیزر منتشر شده می‌توان متوجه شد که نسخه تولیدی تغییرات زیادی را تجربه نکرده است.

 

    بخوانید -» کیجر، کراس اوور تازه رنو برای هند  


در نمای جلو می‌توان به این موضوع پی برد که در طراحی جلوپنجره رنو کیجر تجدید نظر شده، اما کماکان نشان بزرگ و برجسته رنو در مرکز آن خودنمایی می‌کند. در دو سوی آن نیز چراف‌های باریک LED روشنایی روز قرار گرفته که به جای این که تا محل لوگو ادامه داشته باشد، کوتاه شده و این نوار باریک در محل قرار گیری چراغ‌ها به پایان می‌رسد.

 

AutomobileFa Renault Kiger 2021 teaser2


صحبت درباره جزییات بیش‌تر مشکل است، اما می‌توان گفت فرم کلی شیشه‌ها آشنا است و از روف‌رک‌های سنتی برای رنو کیجر استفاده شده است. چراغ‌های پایینی از نسخه کانسپت به این خودرو منتقل شده، اما به نظر می‌رسد سپر جلو نسبت به نسخه کانسپت‌، کم‌تر تهاجمی باشد.


رنو جزییات زیادی درباره کراس‌اوور جدیدش منتشر نکرده است، اما می‌توان گفت رنو کیجر طولی کم‌تر از 4 متر دارد و برای بازار هند طراحی شده است. زمانی که نسخه کانسپت معرفی شد، رنو اعلام کرد: «نسخه تولیدی این خودرو، به دنبال جذب مشتریانی است که به دنبال یک کراس اوور سگمنت B تازه و مدرن هستند که چیزی حدود 51 درصد از بازار هند را به خود اختصاص می‌دهد.» این شرکت همچنین وعده داده کراس اوور جدیدش به شکل شگفت‌آوری جادار و بزرگ باشد.


با وجود این که رنو کیجر برای بازار هند طراحی و توسعه داده شده، رنو صادرات آن به دیگر بازارها را نیز تایید کرده است. صحبتی در مورد این که کدام بازارها مقصد بعدی رنو کیجر باشد به میان نیامده، اما قابل پیش بینی است که مقصد این خودرو بازار کشورهای در حال توسعه باشد.


ویژگی‌های فنی رنو کیجر همچنان مانند یک راز ناگفته مانده، اما می‌توان گفت این خودرو بر پایه پلتفرم CMA+ طراحی شده و یک موتور توربوشارژ کاملا جدید برای آن در نظر گرفته شده است.

 

AutomobileFa Renault Kiger show car india 1

نظر دهید


در همین زمینه