شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لینک اند کو 06 EM-P
پیشرانه قدرتمند، طراحی به روزتر

 

لینک اند کو نسخه فیس لیفت 06 را با پیشوند EM-P و طراحی خارجی و داخلی کاملا بازبینی شده معرفی کرد. این خودرو از سبک طراحی جدید این شرکت که اوایل سال جاری با نسخه 08 دیده بودیم پیروی می‌کند و به همین دلیل از ترند اسپلیت هدلایت، سپر اصلاح شده و چراغ عقب متصل LED بهره می‌برد.


با ورود به کابین لینک اند کو 06 EM-P، اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید نمایشگر مرکزی شناور بزرگ سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر کوچکتر پشت فرمان است. به رسم ترند جهانی و خودروهای چینی، کابین لینک اند کو 06 EM-P در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده و خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست و قسمت مرکزی تنها به دریچه‌های خروجی تهویه مطبوع اختصاص دارد.


حذف لیور سنتی گیربکس کمک کرده تا فضای خالی بیشتری در این قسمت به وجود بیاید. طراحان لینک اند کو نیز با جایگزینی دو پد شارژ وایرلس و محفظه ذخیره سازی بزرگتر از این موقعیت بهترین استفاده را کردند. جالب‌ترین نکته در کابین لینک اند کو 06 EM-P آفتابگیرهایی هستند که نصف پایینی آنها از جنس شیشه درست شده است.


از نظر ابعاد این خودرو 4350 میلی‌متر طول و فاصله بین دو محور 2640 میلی‌متر دارد که لینک اند کو 06 EM-P را در سگمنت کراس‌اوورهای ساب کامپکت قرار می‌دهد. این خودرو بر روی پلتفرم و معماری BMA توسعه پیدا کرده که مدل‌های Icon, Binyue, Emgrand جیلی نیز بر روی آن تولید شدند.


Lynk & co 06 EM-P از پیشرانه پلاگین هایبرید 1.5 لیتر تنفس طبیعی و دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع 295 اسب‌بخار قدرت و 568 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. نیرو بخش این موتورهای الکتریکی پک باتری 19.1 کیلووات ساعت است که با یکبار شارژ بُرد مسافت 102 کیلومتر را در چرخه CLTC تامین می‌کند.


قیمت پایه این خودرو 24.670 دلار برآورد شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه