شبکه‌های اجتماعی

کیجر، کراس‌اوور تازه رنو برای هند
Automobile Farsi - 2020 Renault Kiger Concept

رنو کیجر کانسپت رونمایی شد

 

رنو ساعاتی پیش از کراس‌اوور مفهومی خود رونمایی کرد. رنو کیجر کانسپت به منظور معرفی یک کراس‌اوور کوچک برای بازار هند طراحی و ساخته شده است.
نسخه تولید انبوه رنو کیجر کانسپت طولی کم‌تر از 4 متر خواهد داشت و به عنوان یک گزینه جدید در سبد کراس‌اوورهای رنو در کنار مدل‌های کویید، ترایبر و داستر قرار خواهد گرفت.


رنو کیجر کانسپت در نمای جلو دارای چراغ‌های باریک LED است که تقریبا تمام عرض آن را در برگرفته است، کاپوت آن دارای حجم‌پردازی‌های عضلانی است، شیشه جلوی آن نسبتا بزرگ است و طراحی سقف متمایزی دارد. در نمای کناری سعی شده آینه‌ها احساس بال هواپیما را به بیننده منتقل کنند، اما بعید به نظر می‌رسد این فرم‌ها در نسخه تولید انبوه نیز حفظ شود. در نمای عقب نیز شاهد یک اسپویلر جذاب، چراغ‌های C شکل و جانمایی خروجی اگزوز در قسمت میانی خودرو آن هستیم.
لائورنس ون دن اکر، مدیر اجرایی طراحی رنوی می‌گوید: «انجمن خلاق طراحان هندی و فرانسوی، بهترین راهکار بود تا رنو بتواند به خوبی به نیاز مشتری‌هایی که به طراحی، پویایی و نو بودن یک خودرو اهمیت می‌دهند، پاسخ دهد. مانند رنو تریبر، ما یک بار دیگر توانایی خود را در ارائه محصولی خلاقانه با شخصیت دوگانه شهری و جاده‌ای به نمایش گذاشتیم. نمونه کانسپت رنو کیجر به نمونه‌ای که در آینده تولید انبوه می‌شود، بسیار شبیه است.»

 
در نمونه کانسپت رنو کیجر، المان‌های سبز رنگی را دور تا دور خودرو می‌بینیم که با الهام از شفق قطبی به این خودرو راه یافته است. این المان‌ها روی دستگیره بیرونی درها، کالیپر‌های ترمز، سپر، رکاب، اطراف لوگو و روی سقف دیده می‌شود.
زمانی که رنو کیجر وارد بازار خودروی هند شود، به دنبال جذب مشتریانی است که خواهان خودرویی مدرن و نوظهور در سگمنت B هستند. این سگمنت سهمی 51 درصدی از بازار خودروی هند را به خود اختصاص داده است.
این خودروساز فرانسوی هنوز جزییات بیش‌تری از رنو کیجر منتشر نکرده است، با این حال می‌دانیم این کراس‌اوور کوچک و مدرن در بازارهایی غیر از هند نیز عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه