شبکه‌های اجتماعی

کوروس 7 معرفی شد + عکس
Automobile Farsi - 2020 Qoros 7


رونمایی پرچم‌دار جدید کوروس در نیمه دوم 2020

کوروس، از زیرمجموعه‌های چری به تازگی عکس‌های کراس اوور جدید خود را منتشر کرده است. بر اساس اعلام رسمی این شرکت، این محصول جدید که با نام کوروس 7 شناخته می‌شود، در نیمه دوم سال 2020 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
کوروس 7 در سبد محصولات این شرکت، بالاتر از مدل‌های 3 و 5 قرار می‌گیرد، بنابراین فضای داخلی بزرگ‌تری از دو مدل قبلی خواهد داشت.
کوروس 7 در طراحی ظاهری نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت متفاوت است. چیزی که به روشنی مشخص است، استفاده از زبان طراحی جدید کوروس در نمای جلوی این اتومبیل است که سال گذشته در کوروس Mille II کانسپت معرفی شد. طرح چراغ‌ها و فرم L که در امتداد آن ایجاد شده، از این کانسپت به ارث رسیده است. پترن استفاده شده در جلوپنجره طراحی منحصر به فرد دارد و نمای داخلی این خودرو نیز بسیار مدرن طراحی شده است.
نمای کناری ساده و با خط‌های اندک طراحی شده است. خط سقف بعد از ستون A شیب نزولی به خود گرفته تا طراحی کوروس 7 را به کراس‌کوپه‌ها نزدیک کند. کوروس در مدل 7 از رینگ‌های 20 اینچی استفاده کرده تا ظاهری شکیل‌تر به پرچم‌دار جدید خود بدهد. بر اساس اعلام کوروس، اندازه این خودرو به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع 4679، 1897 و 1679 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2720 میلی‌متر است.
پیش از این هم تصاویری از نمای داخلی کوروس 7 به صورت جاسوسی منتشر شده بود، با این حال تصویر رسمی نمای داخلی آن نشان به وضوح فضای مدرن آن را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر بزرگ عمودی در مرکز، فرمان دو شاخه ته صاف، نمایشگری دیجیتالی برای نمایش سرعت و دیگر اطلاعات خودرو و طراحی مخفی دریچه‌های کولر، مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی کابین کوروس 7 است. افزون بر این‌ها، کوروس 7 به یک دستیار هوش مصنوعی مجهز شده که آن را بالای نمایشگر مرکزی مشاهده می‌کنید، این دستیار به بهتر راندن این خودرو کمک می‌کند.
کوروس 7 با یک موتور 1.6 لیتری توربو یا یک موتور 1.8 لیتری توربو عرضه خواهد شد. پیشرانه 1.6 لیتری، 204 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. موتور 1.8 لیتری نیز 231 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جزئیات بیش‌تری از پرچم‌دار جدید کوروس منتشر نشده و باید تا رونمایی آن منتظر ماند.

نظر دهید


در همین زمینه