شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید مرسدس - میباخ S کلاس به طور رسمی معرفی شد
اتومبیل فارسی  - مرسدس-میباخ S کلاس 2021

 کاخ جدید میباخ!

 

مرسدس بنز پس با فاصله کوتاهی از معرفی نسل جدید S کلاس، نسخه میباخ ساخته شده بر اساس این مدل را نیز به طور رسمی معرفی کرد.

مرسدس-میباخ S کلاس جدید دارای 18 سانتی متر فاصله دو محور بیش‌تر نسبت به نسخه قبلی است که این مساله باعث شده تا فضای بیش‌تری در اختیار سرنشینان عقب قرار گیرد. همچنین یک سیستم جبران نویز فعال وجود دارد که سیگنال‌های صوتی را بر ضد فرکانس صدای ایجاد شده در اثر حرکت خودرو در مسیر ارسال می‌کند تا سر و صدایهای اضافی خنثی شده و سکوت دلنشینی را برای سرنشینان فراهم کند.

بسته به بازار، مشتریان می‌توانند نسخه‌های مختلفی از نسل جدید مرسدس-میباخ S کلاس را با پیشرانه‌های مختلف سفارش دهند. نسخه S580 4Matic از یک پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو با توانایی تولید 496 اسب بخار قدرت و همچنین یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی با 21 اسب بخار قدرت بهره می‌برد. نسخه قوی‌تر S650 نام دارد که مجهز به پیشرانه 6 لیتری V12 توئین توربو است و 621 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین در آینده نسخه پلاگ‌این هیبریدی نیز برای برخی بازارها عرضه خواهد شد. این نسخه هیبریدی از یک پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر با توانایی تولید 503 اسب بخار قدرت در کنار یک موتور الکتریکی نیزو می‌گیرد.

 

   بخوانید > نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2021 به طور رسمی معرفی شد   


در بخش راحتی سرنشینان نیز مرسدس-میباخ جدید دارای عملکردهای ویژه و جدیدی در مساژور صندلی‌های جلو است. همچنین سرنشینان عقب قادر خواهند بود سطح نشیمنگاه، تکیه‌گاه دست و استراحت‌گاه پا را برای راحتی بیش‌تر تنظیم کنند. دستیار هوشمند مرسدس بنز موسوم به MBUX نیز امکان دریافت فرامین حرکتی را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا آفتاب‌گیرها را باز و بسته کرده یا چراغ مطالعه داخل کابین را روشن و خاموش کنند. 

مرسدس بنز در S کلاس میباخ جدید امکان رنگ‌آمیزی دو رنگ بدنه را فراهم کرده است. این رنگ‌آمیزی با دست انجام شده و نزدیک به یک هفته زمان می‌برد. همچنین یک خط باریک نیز مرز بین دو رنگ را از هم جدا می‌کند. برای اولین بار در یک مرسدس-میباخ، درهای عقب را می‌توان با فشار یک دکمه به صورت برقی باز کرد. 

یک سیستم جبران نویز فعال وجود دارد که سیگنال‌های صوتی را بر ضد فرکانس صدای ایجاد شده در اثر حرکت خودرو در مسیر ارسال می‌کند تا سر و صدایهای اضافی خنثی شده و سکوت دلنشینی را برای سرنشینان فراهم کند.

مرسدس بنز در لیموزین جدید خود از سامانه تعلیق بادی پیشرفته‌ای استفاده کرد که سواری آرام‌تر و نرم‌تر از نسل جدید s کلاس را برای سرنشینان فراهم  می‌کند. این سیستم تعلیق دارای حالتی موسوم به حالت میباخ است که علاوه بر سواری بسیار نرم و راحت، روی عملکرد پدال گاز نیز تاثیر می‌گذارد و حرکت را با دنده 2 اغاز خواهد کرد. همچنین روند شتاب‌گیری با تعویض بسیار نرم دنده‌ها تا دنده 9 ادامه پیدا می‌کند تا همه چیز برای یک کابین آرام و راحت و ایجاد آرامش برای سرنشینان فراهم شود. از آنجایی که این سدان دارای طول بسیار زیادی است، مهندسان مرسدس برای فرمان‌پذیری بهتر، قابلیت فرمان‌پذیری فعال چرخ‌های عقب را تا میزان 10 درجه در نظر گرفته‌اند.

مرسدس-میباخ S کلاس جدید دارای یک سیستم کمکی راننده و خودران سطح 3 است که به راننده اجازه می‌دهد تا فرمان خودرو را در ترافیک‌های سنگین یا در بزرگراه‌های منتخب رها کند. البته این سامانه در حال حاضر دارای موانع قانونی بوده که قرار است از نیمه دوم سال 2021 مجوز استفاده را دریافت کند.
لازم به ذکر است که مرسدس بنز کشورهای چین، کره جنوبی، روسیه، ایالات متحده آمریکا و آلمان را به عنوان بازارهای اصلی این محصول جدید خود در نظر گرفته است.

نظر دهید


در همین زمینه