شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آبی آسمانی منصوری برای میباخ اس۶۸۰
متفاوت‌تر از همیشه

کم‌تر خودرویی را می‌توان پیدا کرد که اندازه مرسدس-میباخ S 680 لوکس و مرغوب باشد اما صاحب این دستگاه به‌خصوص، ظاهر حتی جذاب‌تر و انحصاری‌تری برای خودروی خود خواسته است. او برای رسیدن به هدفش، سراغ شرکت منصوری رفته و خودرویی که مشاهده می‌کنید، نتیجه نهایی تلاش‌های این برند است.

مطمئنا اولین چیزی که این خودرو را از همتاهای خود متمایز می‌کند، رنگ آبی مخصوص آن به نام China Blue است. این رنگ اگرچه سایه متواضعانه‌ای از رنگ آبی محسوب می‌شود اما آن چه که این مدل را منحصربه‌فرد کرده، استفاده از رنگ مذکور در تقریبا تمام سطوح بدنه خودرو است. از شیشه و سقف شیشه‌ای گرفته تا جلوپنجره و حتی چرخ‌ها، همه و همه با همین رنگ منقش شده‌اند و شخصیت و زیبایی مرسدس-میباخ S 680 را دو چندان کرده است.

کیت بدنه استفاده‌شده در این مدل هم به تنهایی زیبا است اما احتمالا جذاب‌ترین چیزی نیست که تا به حال از منصوری دیده‌ایم. در جلوی خودرو، یک جفت ورودی هوای جدید و جلوپنجره مشکی جذاب با چراغ‌های روشنایی روز LED دیده می‌شوند. اسپلیتر تازه در جلو هم ظاهر خشن‌تر و جذابی به خودرو بخشیده است. تغییرات در کناره‌های مرسدس-میباخ S 680 نیز ادامه یافته و لوله‌اگزوزهای دوقلو با دیفیوزر جدید و یک بال عقب جذاب در عقب آن نیز دیده می‌شود.

منصوری چیزی درباره تغییرات احتمالی در فضای داخلی خودرو نگفته و این را هم نمی‌دانیم که آیا پیشرانه ۶ لیتری توین‌توربوشارژ V12 آن هم دچار تغییرات شده است یا خیر. در هر صورت، حتی بدون اتاقک جدید یا تغییرات فنی، این نسخه خاص از مرسدس-میباخ S 680 در هر خیابانی که قدم بگذارد، قطعا متمایز از سایر خودروها خواهد بود و توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

نظر دهید