شبکه‌های اجتماعی

تویوتا هایس 2019 رونمایی شد

به‌روز‌تر ایمن‌تر

تویوتا به طور رسمی ون هایس 2019 را تنها چند روز پس از انتشار عکس‌های جاسوسی معرفی کرد، این ون تغییراتی نسبت به نسخه قبل از آن داشته و جلوبندی مدرن‌تری برای آن طراحی شده است.

این ون سایز متوسط تویوتا توانسته 5 ستاره ایمنی ANCAP را کسب کند، تویوتا در این طراحی جدید این ون توانسته تا پیشرانه‌ جدیدی برای این خودرو استفاده کند و شاسی مقاوم‌تر و تعلیق انعطاف‌پذیرتری را ارائه کند.

تویوتا تایید کرده است در هایس جدید در شرایط اضطراری سیستم خودران تشخیص عابرپیاده و دوچرخه سوار، دوربین عقب و 9 کیسه هوا و آینه دید عقب دیجیتال تعبیه کرده است.

در گام اول این ون در سه حالت مختلف ارائه خواهد شد، دو سرنشین و فضای بار، پنج سرنشین و 12 سرنشین تولید و به بازار ارائه خواهد شد.

 

این ون ژاپنی ساخت تویوتا از پیشرانه 4 سیلندر با حجم 2.8 لیتری توربو دیزل یا پیشرانه 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی بنزینی طراحی شده که با دو جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک ارائه می‌شود. این پیشرانه دیزلی پیش از این در هایلوکس و پیشرانه بنزینی پیش از این در پرادو‌هایی که در بازار چین ارائه شده، مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به تغییرات فاصله بین دو محور و طراحی جدید برای آزاد کردن فضای بیش‌تر داخل کابین بدون افزایش اندازه بیرونی، هایس جدید 9.3 متر مربع فضا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در مدل SLWB به واسطه استفاده از درهای کشویی پهن‌تر حتی امکان قرار دادن یک پالت استرالیایی در خودرو وجود دارد. هایس جدید امکان یدک کشیدن تا 1900 کیلوگرم را دارد که 500 کیلوگرم بهبود یافته است. این در حالی است که تویوتا با تغییراتی که در سیستم تعلیق ایجاد کرده، فرمان‌پذیری بهتر، پایداری بیش‌تر و سواری راحت‌تر را ارائه می‌دهد.

این ون در میانه سال 2019 قیمت گذاری و روانه بازار خواهد شد .

 

نظر دهید


در همین زمینه