شبکه‌های اجتماعی

بنتلی با کانتیننتال GT کاستوم به جنگ سرطان می‌رود
اتومبیل فارسی - بنتلی سفارشی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل

با الهام از لباس‌های کریگ ساجر


بنتلی یک نمونه از کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل خود را برای جمع‌آوری پول و حمایت از تحقیقات در حوزه سرطان خون به شکل لباس‌های گزارشگر ورزشی، کریگ ساجر کاستوم کرد. این خودرو در خیریه سال 2023 به حراج گذاشته و پول آن به موسسه SagerStrong کمک می‌شود.


این خودرو سفارشی که توسط مولینر ساخته شده، دارای رنگ بدنه سیاه در قسمت جلو و رنگ سفید در قسمت عقب است. کنار خودرو گل‌های رنگی و طرح paisley pattern از روی کُت کریگ ساجر برداشته و طراحی شده که یادآور این گزارشگر پر شور آمریکایی خواهد بود.


داخل خودرو از چرم و جیر سیاه با دوخت‌های قرمز و امضا سفید رنگ کریگ ساجر روی پشت سری‌ها پوشیده شده است.


اسکات رینولدز مدیر فروش بنتلی در خصوص طرح بدنه گفت: «دلیل انتخاب این طرح، روحیه مثبت و بالای کریگ بود. این طرح می‌تواند جنب و جوش و رفتار پر قدرت و جنگندگی آن را یادآوری کند.»


کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل از پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتر توئین توربو استفاده می‌کند که 650 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان خروجی و توان توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچ به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این نیروگاه اجازه می‌دهد تا این خودرو طی مدت زمان 3.6 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت این مدل 335 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.


استیسی ساجر در خصوص خودرو کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل گفت: «کریگ روح بسیار بزرگ و مثبتی داشت. این خودرو به درستی نشان دهنده سبک زندگی و لباس‌های اوست. اگر کریگ زنده بود، مطمئنا این همان خودرویی بود که دوست‌داشت با آن رانندگی کند.»

 

نظر دهید