شبکه‌های اجتماعی

جیپ رنگید برای سال آینده فیس لیفت شد

تغییر در نسخه اروپایی 

جیپ بازی جدیدی بر روی کراس‌اوور کوچکش آغاز کرده است. این کوچک‌ترین محصول جیپ است که این بار با تغییرات ظاهری محتاطانه‌ای همراه شده است؛ یک به‌روزرسانی هوشمندانه ویژه بازار اروپا. جیپ فعلا به انتشار دو تصویر اکتفا کرده است. این تصاویر نیز به دنبال پخش تیزر مدل جدید رنگید، که در اوایل همین هفته اتفاق افتاد، به اشتراک گذاشته شدند.فیس‌لیفت مینور جدید رنگید، نخستین حضور خود را در نمایشگاه تورینو در پارک زیبای والنتینو تجربه کرد. به یاد داشته باشید که ما درباره نسخه اروپایی این جیپ صحبت می‌کنیم و هنوز ورژن‌های آمریکایی شامل فیس لیفت نشده‌اند. هر چند انتظار می‌رود نسخه آمریکایی نیز به زودی با تغییراتی موازی اما با تفاوت‌های جزئی همراه شود.


خب، اما چه چیز‌هایی تغییر کرده‌اند؟ چراغ‌های جلو نخستین مواردی هستند که به چشم می‌آیند. چراغ‌ها گرافیک مدرن‌تری نسبت به گذشته دارند و سپر جلو نیز از سادگی سابق خارج شده است و اکنون گیرا‌یی بیش‌تری پیدا کرده است. همچنین چراغ‌های راهنمای نصب‌شده روی گلگیر جلو، از طلق سفید به جای نارنجی بهره‌مند شده‌اند که شاید از این طریق، هماهنگی بیش‌تری با کاسه چراغ‌های اصلی پیدا کنند. لازم به ذکر است که تصاویری که تاکنون از این اتومبیل به اشتراک گذاشته شده‌، تنها تریم‌های فول‌آپشن آن‌ را نشان می‌دهند و ممکن است در مدل‌های پایه، جزئیات ظاهری متفاوت و ساده‌تری را شاهد باشیم.
در نمای عقب نیز می‌توان تغییرات مشابه با جلو را مشاهده کرد. چراغ‌ها به شکلی زیر پوستی ارتقا پیدا کرده‌اند و اکنون خوشه X‌شکل درون آن‌ها، هم‌رنگ با کاسه چراغ به صورت یک دست قرمز درآمده‌اند و فقط هسته مرکزی آن‌ها همچنان سفید است. در حقیقت، همان اندازه که چراغ‌های جدید جلو، رخی مدرن به رنگید می‌بخشند، آپدیت چراغ‌های عقب نیز ظاهر تازه‌تری را به این کراس‌اوور کوچک هدیه کرده است. این یک دستی و نظم در ایجاد تغییرات جزئی، بیانگر دانش و درک بالای طراحان این خودرو از مفهوم فیس‌لیفت و به‌روزرسانی است.


جیپ هنوز اشتیاق چندانی برای نشان دادن فضای داخلی رنگید جدید ندارد. بنابراین باید تا نیمه دوم همین ماه برای دریافت اطلاعات و تصاویر بیشتر از این فیس لیفت منتظر بمانیم. زمانی که این خودرو برای فروش در اروپا آماده شود، یک پیشرانه توسعه‌یافته جدید روی آن قابل سفارش خواهد بود. پیشرانه‌ای 3 سیلندر به حجم 1.0 لیتر که 120 اسب بخار هم قدرت دارد. اگر فکر می‌کنید این حجم و قدرت، پاسخگوی سواری گرفتن از رنگید نمی‌شوند، جیپ برای شما پیشرانه‌های قوی‌تری نیز در نظر گرفته است. شاید یک موتور بزرگ‌تر 4 سیلندر که 1.3 لیتر حجم دارد و می‌تواند بسته به خواست مهندسان، 150 تا 180 اسب بخار قدرت به تولید برساند.

نظر دهید


در همین زمینه