شبکه‌های اجتماعی

چری تیگو 8 پلاس هیبرید با مصرف 1 لیتر در صد کیلومتر
Chery Tiggo 8 Plus Kunpeng e+

در نمایشگاه اتومبیل چنگدو معرفی شد


چری در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2021، به صورت رسمی تیگو 8 پلاس PHEV را با نام Kunpeng e+ معرفی کرد. پیش از این، چری تیگو 8 پلاس هیبرید در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش گذاشته شده بود. مانند نسخه قبلی، چری تیگو 8 پلاس کونپنگ ای+ به یک موتور درون سوز 1.5 لیتری توربو، دو موتور الکتریکی در جلو و یک موتور الکتریکی در عقب مجهز شده است.


در بخش ظاهری چری تیگو 8 پلاس کونپنگ ای+ تغییر چندانی را نداشته است. همچنان یک جلوپنجره چندضلغی ماتریکسی در جلوی این خودرو خودنمایی می‌کند، چراغ‌های باریک با LEDهای روشنایی روز L شکل سرجای خود هستند، اما طرح سپر از تیگو 8 پلاس TGDI گرفته شده، با این حال رنگ آمیزی آن به صورت دو رنگ در آمده است.


در نمای داخلی از دو نمایشگر برای سیستم چندرسانه‌ای و صفحه کیلومتر استفاده شده است، فرمان برقی چند منظوره، اهرم تعویض دنده الکترونیکی و یک صفحه لمسی برای کنترل سیستم تهویه مطبوع برای سرنشین‌های عقب، امکاناتی هستند که نمای داخلی چری تیگو 8 پلاس کونپنگ ای+ را مدرن و لوکس جلوه می‌دهند.


مهم‌ترین ویژگی چری تیگو 8 پلاس کونپنگ ای+ در قوای محرکه آن است. این نخستین محصول چری است که به قوای محرکه هیبریدی کونپنگ DHT مجهز شده است. دو موتور الکتریکی در جلو، یک موتور الکتریکی در عقب و یک موتور درون سوز 1.5 لیتری توربو، ترکیبی قدرتمند برای این خودرو ایجاد کرده است. جزییات چندانی از ویژگی‌های این خودرو منتشر نشده، اما چری مدعی است این خودرو با گشتاور 510 نیوتن‌متری، تنها در 4.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر تنها 1 لیتر است.

 

نظر دهید


در همین زمینه