شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بنتلی کانتیننتال منصوری
تک ساخت و منحصر به فرد

 

عموما منصوری را به خاطر تیونینگ‌های عجیب و غریبش می‌شناسیم و به یاد می‌آوریم. آخرین پروژه این تیونر معروف نیز با همان مشخصات رو به رو شما قرار گرفته است؛ بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل ویتسه منصوری که اشاره‌ای به نمونه صورتی رنگ سال 2009 دارد.


این خودرو برای همه مناسب نیست زیرا تنها یک عدد از آن ساخته شده و قیمت سرسام آور آن حلقه مشتریان را تنگ‌تر می‌کند. منصوری برای بدنه از دو رنگ مشکی و زرد استفاده کرده که تقریبا به صورت یکسان و مساوی (قسمت زرد رنگ بیشتر از قسمت مشکی رنگ است) بر روی بدنه پاچیده شده و این خودرو را به دو نیم تقسیم می‌کند. برای هماهنگی بیشتر با هر دو سمت، رینگ‌ها به رنگ مشکی با تزئینات زرد رنگ قرار گرفته‌اند. مانند همیشه، منصوری بدنه را با کیت‌ها و اکستنشن‌های فیبر کربن پوشانده تا استایلی تهاجمی و قلدر‌تری به آن بدهد.


تم زرد و مشکی به داخل نیز کشیده شده و صندلی‌های سمت چپ زرد رنگ و صندلی‌های سمت راست مشکی هستند. کل کابین از جنس چرم با طرح لانه زنبوری پوشیده شده و روی درب‌ها و کنسول مرکزی آثاری از ورساچه قابل مشاهده است.


اینکه منصوری دقیقا چه تغییراتی را در پیشرانه ایجاد کرده اعلام نشده اما اعداد پیشرانه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که 740 اسب‌بخار قدرت و 1020 نیوتن‌متر گشتاور را نشان می‌دهد. با این اعداد، این خودرو سوپرلوکس روباز می‌تواند طی مدت زمان 3.3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در صورت ادامه به بیشینه سرعت 332 کیلومتر برسد.


برای اینکه بهتر متوجه اعداد این خودرو بشوید، باید بدانید پیشرانه 8 سیلندر توئین‌توربو بنتلی کانتیننتال جی‌تی در حالت عادی 542 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه