شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هیوندای اکستر
برای بازار هیوندای

 

بسته به لوکیشن فروش محصولات هیوندای، Venue و یا Bayon پایه‌ترین و کوچک‌ترین محصول هیوندای محسوب می‌شود. حالا هیوندای با معرفی اکستر، پا را فراتر گذاشته و کراس‌اوور کوچکتری را با ظاهری جعبه‌ای و قُلدُر برای بازار هند در نظر گرفته که پف گلگیرها، محافظ پلاستیک دور گلگیرها و محافظ جلو تریم آلومینیومی آن را شبیه به شاسی بلند‌های آفرودی کرده است.


به صورت استاندارد هیوندای اکستر به صورت دو رنگ عرضه خواهد شد که بدنه رنگ انحصاری Ranger Khaki و سقف رنگ مشکی دارد. هیوندای اطلاعات دقیقی از این کراس‌اوور منتشر نکرده اما انتظار می‌رود طول کلی این خودرو کمتر از 4 متر باشد. نمای جلو به واسطه دیلایت‌های H مانند، جلوپنجره با ارتفاع کم، چراغ‌های اصلی مربعی که دو گوشه جلوپنجره قرار گرفته بسیار ساده اما جذاب طراحی شده است. اما مهمترین و عجیب‌ترین اتفاق، نوشته Exter زیر لوگو هیوندای در قسمت جلویی این کراس‌اوور به حساب می‌آید.


عکس‌های منتشر شده از هیوندای اکستر نمای عقب را نشان نمی‌دهد و تنها از نمای ساید می‌تواند دید که ستون C این خودرو دارای بافت و الگو خاصی است که بالای چراغ‌های عقب قرار می‌گیرد. رینگ‌های آلیاژی دو رنگ زیر هیوندای اکستر قرار گرفته و به نظر می‌رسد بر خلاف سایز کوچکی که دارد فضای کابین خوب و کافی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.


هیوندای هند در خصوص قوای فنی می‌گوید، پیشرانه این مدل از نوع 1.2 لیتر بنزینی است که خروجی آن توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. یک پیشرانه 1.2 لیتر گازسوز نیز با گیربکس 5 سرعته دستی برای خرید موجود است.


قیمت هیوندای اکستر به صورت دقیق اعلام نشده اما به نظر می‌رسد هیوندای این مدل را با قیمت 7.300 دلار به فروش برساند.




نظر دهید


در همین زمینه