شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران
نمایشگاه قطعات خودرو تهران

 

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از 22 تا 25 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، این نمایشگاه امسال برخلاف سال‌های گذشته که در آبان ماه برگزار می‌شد در تابستان برگزار می‌شود.


به گزارش اتومبیل فارسی، سال گذشته نمایندگان شرکت‌هایی از 11 کشور مانند چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره‌جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی در متراژی به وسعت 70 هزار مترمربع و با حضور 600 شرکت داخلی برگزار شد.


در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران شرکت‌هایی از تولیدکنندگان صنفی، بازرگانان، ماشین آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، لوازم و تزئینات خودرو، تعمیر و نگهداری و محصولات پاک‌کننده خودرو حضور دارند.


نمایشگاه قطعات خودرو هر ساله بزرگ‌ترین رویدادی است که در این صنعت برگزار می‌شود و شرکت‌های همچون عظام، کروز، ساپکو و شرکت‌های زیرمجموعه، سایپا یدک و شرکت‌های تامین‌کننده آن و همچنین برندهای مطرحی همچون پلاستکس، دیناپارت، آفورتیس، وندا، اتحاد موتور و دیگر شرکت‌های قطعات خودرو برگزار می‌شود.


این رویداد بزرگ هر ساله از سوی شرکت نمایشگاهی ایدرو از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا برگزار شده و مجوز آن را سازمان توسعه تجارت صادر می‌کند.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه