شبکه‌های اجتماعی

خودروسازی کارمانیا قیمت بی‌وای‌دی تانگ و F3 اتوماتیک را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - بی‌وای‌دی تانگ

تکلیف حواله‌داران محصولات BYD مشخص شد

 

 

اواخر تیر ماه سال جاری بود که خودروسازی کارمانیا اعلام کرد حواله‌داران محصولات BYD بالاخره می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‎‌های این خودروساز بخش خصوصی نسبت به تمدید قراردادهای خود و یا انصراف اقدام کنند.

 

حال مشخص شده است که کارمانیا دو محصول F3 اتوماتیک و کراس‌اوور تانگ را از برند BYD برای حواله‌داران و جایگزینی برای تعهدات معوق خود در نظر گرفته است. بر اساس اعلام نمایندگان کارمانیا، در این طرح قیمت برای بی‌وای‌دی تانگ یک میلیارد و 185 میلیون و قیممت بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک 488 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است و به احتمال زیاد از 6 ماه آینده تحویل این خودروها آغاز خواهد شد.

 

      بخوانید >  بازگشت بی‌وای‌دی به ایران با کراس‌اوور تانگ

 

 

آن طور که منابع آگاه می‌گویند، مبلغ واریزی مشتریان بی‌وای‌دی S۷ که در زمان ثبت نام 70 میلیون تومان بوده است با احتساب سودهای مندرج در قرارداد و به روز رسانی‌های انجام شده از سوی کارمانیا، در حال حاضر حدودا 400 میلیون تومان برآورد می‌شود و بنابراین با توجه به قیمت یک میلیارد و 185 میلیون تومانی تانگ، مشتریان باید حدود 800 میلیون تومان به عنوان مابه التفاوت پرداخت کنند.

 

لازم به ذکر است که پیش از این خودروسازی کارمانیا با ارسال نامه‌ای به مدیریت صنایع خودرو نیرو محرکه، درخواست صدور مجوزهای لازم برای تست دو نسخه بی‌وای‌دی تانگ 2 لیتری بنزینی را داشته است.

از طرف دیگر،این شرکت تصویری را در صفحه اصلی سایت خود منتشر کرد که به طرز ماهرانه‌ای استتار شده و نشان دهنده عرضه 4 محصول جدید از سوی این شرکت در آینده نزدیک بود. در همان زمان ما در اتومبیل فارسی با بررسی دقیق این تصویر، 4 محصول جدید را رمزگشایی کردیم و بر اساس آن مشخص شد که 3 مدل از 4 خودروی موجود در این تصویر از محصولات بی‌وای‌دی و شامل مدل‌های تانگ، سانگ پلاس و F3 است. پس از آن نیز  تصاویر و ویدیویی به دست اتومبیل فارسی رسیده که نشان می‌داد نسخه‌ای از بی‌وای‌دی تانگ به کارخانه خودروسازی کارمانیا رسیده است.

 

 

      بخوانید >  با 4 محصول جدید خودروسازی کارمانیا آشنا شوید + تصاویر

 

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه