شبکه‌های اجتماعی

با گران‌ترین و قدرتمندترین کراس‌اوور الکتریکی اشکودا آشنا شوید
Automobile Farsi - Skoda Enyaq iV vRS

اشکودا انیاک کوپه iV vRS

 

 

تنها چند روز پس از معرفی Enyaq کوپه iV، اشکودا قیمت این پرچمدار جدید خود با ورژن vRS را برای بازار بریتانیا اعلام کرد. قیمت اولیه این کراس‌اوور 70381 دلار تعیین شده که گران‌ترین اشکودا تا به امروز است. گفتنی است این اولین مدل تمام الکتریکی اشکودا است که نشان vRS را دریافت می‌کند.


اشکودا Enyaq Coupe iV vRS از یک پیشرانه الکتریکی دوگانه با قدرت ترکیبی 295 اسب‌بخار و گشتاور 460 نیوتن‌متر بهره می‌برد. نشان vRS بدین معنی است که سیستم تعلیق اسپرت برای این کراس‌اوور در نظر گرفته شده که باعث می‌شود 15 میلی‌متر در جلو و 10 میلی‌متر در عقب به زمین نزدیک‌تر شده و از فرمان پویا و هوشمند برخودار باشد.

 

         بخوانید -> (اشکودا وارد فصلی تازه می‌شود) اولین اسکچ‌های اشکودا انیاک iV منتشر شد


قدرتمندترین اشکودا الکتریکی شتاب صفر تا صدی معادل 6.5 ثانیه دارد که 0.2 ثانیه از اشکودا اکتاویا RS سریع‌تر است. اپرچه حداکثر سرعت این اتومبیل به 179 کیلومتر بر ساعت محدود شده تا قدرت پیمایش لازم را داشته باشد. بسته باتری 82 کیلووات ساعتی برد 497 کیلومتری را در اشکودا Enyaq Coupe iV vRS فراهم کرده و باتری این اتومبیل در 36 دقیقه به 80 درصد شارژ خود می‌رسد.


طراحی ظاهری این خودرو در بیرون و داخل شامل امکاناتی همچون چرخ‌های استاندارد 20 اینچی Taurus، چراغ‌های جلو ماتریسی تمامLED، جلو پنجره کریستال فیس، سانروف پانوراما، تریم مشکی براق، نمایش‌دهنده ابزار پشن فرمان 5.3 اینچی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 13 اینچی و صندلی‌های اسپرت با روکش چرم سوراخ‌دار، فرمان اسپرت، تودوزی چرم برای داشبورد، پدال‌های آلومینیومی و نورپردازی داخلی است.


Enyaq Coupe iV vRS از 17 فوریه یعنی تنها 5 روز دیگر در بریتانیا قابل سفارش بوده و اولین تحویل آن برای پایان جولای 2022 برنامه‌ریزی شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه