شبکه‌های اجتماعی

فورد نام‌های قدیمی را احیا می‌کند
Automobile Farsi - Ford Orion

فورد خاطره‌ها را زنده می‌کند

 

 

فورد برای احیای نام‌های قدیمی و البته آشنای خود برنامه‌ریزی کرده و در اروپا کورتینا، گرانادا، اسکورت، کاپری و اوریون ثبت کرده است. با این حال، فورد در حال حاضر از یکی از این اسامی استفاده می‌کند و سدان کامپکت فورد اسکورت روی پلت‌فرم ساده فوکوس از سال 2015 در چین تولید شده‌است، اما این شرکت از بقیه اسامی 30 تا 40 است که استفاده نکرده است.

 

ثبت به این معنی نیست که از پنج عنوان لزوما استفاده خواهد شد اما این امکان وجود دارد که از برخی از آن‌ها در مدل‌های جدید فورد بهره گرفته شود و البته مدل‌هایی که نام‌های احیا شده را دریافت خواهند کرد نیز مشخص نشده‌اند. مورات گولر، طراح ارشد بخش اروپایی فورد به رسانه اتوکار گفته که احیای نام‌ها با هدف برانگیختن خاطرات مدل‌های قدیمی در ذهن خریداران طراحی شده است اما مدل‌های جدید هیچ شباهت بصری با مدل‌های قدیمی نخواهند داشت.

 

ظاهرا یکی از این اسامی قدیمی مدل‌های خاطر انگیز فورد روی خودروی کامپکت برقی فولکس‌واگن که روی پلت‌فرم MEB گذاشته خواهد شد که تولید آن در کارخانه فورد شهر کلن آلمان در حال آماده‌سازی است. در واقع فورد در حال حاضر نیز فورد از نام‌های احیا شده خود استفاده می‌کند، فورد پوما، فورد ماوریک و فورد برانکو از این دست هستند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه