شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پورشه کاین
شمارش معکوس برای رونمایی

 

چندی پیش پورشه به نشریات اروپایی اجازه داد تا از کابین نسل جدید کاین ویدئو تولید کنند که در این بین نمای خارجی تکمیل شده آن نیز دیده شد.


فرم کلی کاین مانند نسل گذشته است اما چراغ‌های جلو اولین نکته‌ای هستند که نظرها را به خود جلب می‌کنند. داخل کاسه چراغ کاین جدید 4 LED وجود دارد که همراه با کاپوت جدید این نما را از نمونه قبل متمایز می‌کند. در ویدئویی که منتشر شده به نظر نمی‌آید نمای عقب تغییرات قابل توجهی داشته باشد.


این خودرو 18 اپریل به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما اطلاعاتی از قوای فنی آن پیش از این منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه پایه از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو بهره می‌برد که 349 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مدل S حالا به جای 6 سیلندر 2.9 لیتر توئین توربو از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو استفاده می‌کند که 468 اسب‌بخار قدرت و 599 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نمونه E-Hybrid نیز 463 اسب‌بخار قدرت و 649 نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهد کرد. نیرو بخش موتور الکتریکی این مدل باطری 25.9 کیلووات ساعت است. در آینده یک نسخه هایبرید S با قدرت بیشتر به لاین آپ کاین اضافه می‌شود.


کابین کاین جدید به طور کل تغییر پیدا کرده و حالا از نمایشگر دیجیتال 12.6 اینچ پست فرمان و نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچ بهره می‌برد. تنظیمات تهویه مطبوع از کنسول مرکزی انجام می‌شود که حالا در قاب سیاه رنگ قرار گرفته و ترکیبی از کنترل‌های لمسی و فیزیکی است. خبری از اهرم تعویض گیربکس در کنسول میانی کاین نیست و تعویض حالت گیربکس از طریق یک کلید فشاری که روی داشبورد و پشت فرمان قرار گرفته انجام خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه