شبکه‌های اجتماعی

وفاداری تویوتا به کرولا
روتیتر

نسخه هاچ‌بک کورولا 2019 از پلتفرم TNGA مخصوص تویوتا استفاده می‌کند و اکنون تایید شده است که نسخه سدان این خودروی پرفروش نیز به همین فناوری مجهز خواهد شد. هم‌زمان با وارد شدن کورولا به نسل دوازدهم خود، تویوتا 170 میلیون دلار روی کارخانه تولیدکننده این مدل در می‌سی‌سی‌پی سرمایه‌گذاری کرده است.
تویوتا می‌گوید که با این سرمایه‌گذاری، کل خط تولید این کارخانه جایگزین خواهد شد. تویوتا می‌خواهد با استفاده از پلتفرم TNGA، محیط کاری منعطف‌تری را به وجود بیاورد و زمان معرفی و اعمال بروزرسانی‌های جدید را کاهش دهد. شان ساگز، مدیر شعبه تویوتا در می‌سی‌سی‌پی گفت: ما در برنامه جدید قادر خواهیم بود که به نیاز بازار، سریع‌تر واکنش نشان دهیم و انعطاف بیشتری برای پاسخ به آن‌ها داشته باشیم.
تغییرات جدید باعث می‌شوند که تا 12 ماه آینده، نزدیک به 400 فرصت شغلی جدید ساخته شود. تویوتا می‌خواهد در طول 5 سال آینده، 10 میلیارد دلار روی تاسیسات خود در ایالات متحده سرمایه‌گذاری کند.

طبق آخرین آمار منتشرشده، تویوتا نزدیک به 165 هزار دستگاه کورولا در کارخانه می‌سی‌سی‌پی ساخت اما در آینده، کورولا علاوه بر این کارخانه، در کارخانه مشترک خود با مزدا در ایالت آلاباما نیز کورولا را تولید خواهد کرد. کارخانه مشترک با مزدا قرار است در سال 2021 افتتاح شود و سالانه، 150 هزار دستگاه کورولا تولید خواهد کرد.

فروش هاچ‌بک کورولا از همین تابستان به عنوان مدل 2019 شروع خواهد شد و بعید است که زودتر از سال 2020، شاهد عرضه نسخه سدان آن باشیم.

 

منبع: خودرونویس

نظر دهید


در همین زمینه